• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Winnertaco

Åh, det lät mysigt!
    Johanna vaknade 2 inatt och låg och jollrade... Hon sover nog lite oroligt nu när allt är nytt. Jobbigt, men det ordnar väl upp sig!

Johanna 061223
  • Fru Indosaurie

mm ibland kan hon vara en riktig liten myspotta Kyss
    Hon skulle mest klänga på sin pappa dock.. det är ju nästan alltid han som tar upp henne på morgonen. Så idag blev hon väl chockad. haha.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Fru Indosaurie

förresten så blir nog sömnen bättre som du säger. Det går ju ändå i perioder.
    Tänder, ny omgivning, jobbig dag, feber, utvecklingsfas.
    Man är glad så länge det inte är något..

• Kickan 84

Hihi, vad mysigt det lät Frun!

Ska sticka iväg och hämta vagnen snart, helt sjukt känns det!

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Winnertaco

Kickan
    Åhhhh, vad roligt!!

Fru
    Jo, det blir nog bättre, och hon sover ju förhållandevis bra ändå. Att vakna en gång varje natt är väl itne hela världen egenligen! Vem bryr sig om hundra år
    Sover W i sin säng nu?

Johanna 061223
  • Fru Indosaurie

jag funderar på att lägga ut något på tradera men det känns lite väl överambitiöst kl 08.30..

• Kickan 84

Fru: Haha, ha något, vad som helst litegran då eller vad?

Taco:

Får väl se om jag får ihop den bara sen, kommer väl in i panik efter 10

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Fru Indosaurie

taco
    nää exakt. Så länge det bara är en natt så kan man ju vara glad.
    W sover jättebra nu och det är så skönt. Efter att hon var sjuk tog det någon dag men sen var det gamla sovmönster igen.

nä du. W sover inte i egen säng. Jag förstår ärligt inte hur hon någonsin kommer att kunna göra det.. hon kryper ju runt i sängen fleeeera varv innan hon somnar. Hon dunkar liksom huvudet i våran sänggavel så då kan man ju tänka sig vad hon gör i spjälsängen.. sen blir hon otröstlig.
    Man skulle ha en fyrkantig säng, som en lekhage! som hon kunde sova i.. men det lär ju inte finnas några fyrkantiga madrasser..

• Fru Indosaurie

kickan
    haha ja. vad som helst
    Eller nästan vi vill ha massa nya saker nu. Men jag skulle nöja mig med en lgh Cool

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)