• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Kickan 84

Mel: Fast ska man på heldag kan man ta en ryggsäck!

Hm... får se hur jag gör med det där. Vagnen är här iaf och jag är KÄÄÄÄÄR!!!

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Fru Indosaurie

Mel
    alltså jag VILL inte bo på landet men längtan efter ett hus är större än drömmen att bo i stan.
    Fast det är klart, skulle vi få en 4:a i centrum eller ett radhus på landet så vet jag sjutton inte vad jag skulle välja..

kickan
    ja du, jag vet inte vad du ska satsa på. Den där väskan är ju väldigt tjock dom flesta andra är väl inte så breda? jag vill ha en skip hop dash. Men men. Det är mkt man vill

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Kickan 84

Fru: Haha, har funderat på Oioi men de är ju så jävla dyra!

Skiphop dash är det den med lock?

• Fru Indosaurie

kickan
    mm oioi är fina också. Men jag vill ha en väska som man kan knäppa på styret, jag tycker att remmen över förstör allt.
    Fast det kan man väl fixa iofs
    Dash har lock. Den är grundare och liite bredare (tjockleken?) än den vi har.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Melisabeth

Fru - nä men det är ju det.. här kan man köpa hus för 1 mille - flyttar man kan man få en två sådär halvlångt ut typ... stor skillnad =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Kickan 84

Haha, man kan nog ordna det mesta om man vill!

Ja just det den ni har är den som liksom är "rätt in" i utan dragkedja. Och vad fasen säger du, ska ni flytta till landet?

• Kickan 84
    Fru Indosaurie skrev 2007-06-05 18:07:58 följande:
    kickanlandet = 15 min från bromma 2,5 mil härifrån
    Haha, fy faan så mkt på landet du ska!
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)