• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Blue - nä strålande som och 22 dryga grader i skuggan i norr - så kan inte kalla det annat är superbt väder =)

Fru - Ja tid iofs, men jag vill inte görna sitta med lillan i sjalen vid symaskinen.. Så det är ju som med kaffedrickandet och toalett besök... det måste funka med henne på magen i 9 fall av 10 =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Fru Indosaurie

nej nej.
    Men jag har inte W i sjalen och en man som är hemma oftare än han jobbar.
    Och när han jobbar är det på natten och då sover jag ändå (eller nåt..).
    Så tid finns det allt.

Vi har (nog?) insett att F har brutalt mkt högre fp än mig så där har vi tabbat oss.
    Han skulle kunna ta ledigt från jobbet i 1 natt och sen ta ut fp när han är ledig i 9 dagar och få lika mkt pengar som jag får om jag tar ut 30 dagar.
    Snacka om bortgjort..

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Melisabeth

Fru - hmm låter som han skulle ha skithög då.. eller du väldigt låg...

Det är "fördelen" här.. vi har lika låg så det kvittar vem som är hemma än så länge =)
    A har ju iofs jobbat ett tag nu, men såpass lite att det troligen inte ger mer iaf... Men om sådär 9 månader kan han ju vara ledig och få iaf 2 gånger så mycket ut =)

Onej. kom gråa moln.. från ingenstans och hastigt =(

• pucken

så, mesig som jag är tog jag 200 spänn i arbete för fyra tårtor. aja, lär ju bli en skvätt champagne över från moussen

• Kickan 84

Hello!

Fy bubblan, jag håller på att svettas ihjäl i värmen!

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Melisabeth

Pucken - ja det var ju rätt billigt =)

Kickan - jo, här är det kvavt värre nu

• Kickan 84

Mel: Åska på G hos er eller?

Här är det inte direkt kvalmigt sådär, men jävligt hett och solen steker!!

• Melisabeth

JAg vet inte riktigt, det var klarblått och stekande sol, men så kom några grå moln.. vet inte om det är på G att lätta igen eller om det är på G med åska.. återstår att se =)

• Kickan 84

Mhm.

Puh, ska ta en dusch och sedan hälsa på en vän. Tänkte försöka mig på att raka benen, fan vad jobbigt det blivit på sistone!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)