Inlägg från: Liams mamma |Visa alla inlägg
  • Liams mamma

Luleås höstmammor 2007

Oj vad många nya! hej hej på er alla

benjamin040722: vi beställde vår vagn från tyskland för någon dag sen... blev minst  1500 kr billigare (om jag räknat rätt kurs)  .... en teutonia spirit s3

Glad Påsk!
  • Liams mamma

MK84: har också helt fruktansvärd längtan just nu... och man har nästan halva vägen kvar!!

SvXrt: jag väntar på utlåtandet på skötbordet eller har jag missat den? besökte IKEA i helgen och den ser helt okej ut, bra pris... var mycket folk så jag ville inte börja ruska och skaka i den

Zazzy: nästa gång borde vara din tur då? *håller tummar och tår*

BF 5 augusti, en dag närmare...
  • Liams mamma

SvXrt: ålrajt, låter ju bra... du får ge en rapport sen när det är skarpt läge (bäbis på bordet) ... har ju ingen panik att köpa en än och din bäbis tittar väl ut snart!

• Liams mamma

SvXrt: hahaha... ett nytt uttryck

• Liams mamma

SvXrt: för mig betyder det nog: när det verkligen gäller, skarpt läge, när det verkligen är allvar haha... Jag är ju som så rädd att bäbisen ska gå sönder osv, så när bäbisen är på bordet är det allvar, gäller att va försiiiiktig!

• Liams mamma

Jag fick gå till BM idag, har haft sjuk huvudvärk ett tag och mått illa helt plöstligt... har normalt aldrig varken huvudvärk eller illamående... men allt var bra, kanske nåt virus som är på G.... hur som helst så lyssnade vi på hjärtljuden samtidigt och krabaten kickade till mikrofonen 3 gånger! (eller vad det nu heter/är) när hon skulle försöka lyssna, rätt kul ville inte bli buggad helt enkelt!
    Gick hem från jobbet eftersom jag mår pyton och jag är redan rastlös fast att man mår skit... jag är inte van att vara hemma såhär... hur ska det gå sen?

• Liams mamma

Miniskrutten.. innan jag var gravid sov jag i snitt kanske 6 timmar/natt... nu MÅSTE jag sova minst 8 timmar, MINST för att inte bli folkilsk  osv haha... 
    I början, kring jul kunde jag nästan somna sittandes när jag skulle ta på mig skorna exempelvis... den tröttheten höll på i några veckor, men nu håller jag mig vaken om dagarna i allafall

• Liams mamma

och förresten, Välkommen, för du är väl ny här? ... kan inte minnas att jag sett dig tidigare

• Liams mamma

SvXrt, japp! man ska vara skärpt, vaken, alert osv ... ang. tappa bäbisen, hört att det finns värsta trixet hur man ska hålla dem så de inte glider ner i baljan... snacka om att man är novis! haha...

jäkla tråkdag det här... vill bli kry så man kan jobba imorrn, klättrar ju på väggarna!

• Liams mamma

SvXrt: jo det har du rätt i... blir nog helt annat sen
    Tänker också vägra åka hem från BB innan jag kan allt

Hmmm... det här är helt sjukt... eller det ser helt sjukt ut... när jag ligger och tittar på min mage nu så är den nästan platt på ena sidan och jättestor "knöl" på andra sidan... ser helt knasigt ut!!! Är det bäbisen som knölat sig så eller vad beror det på? det här har jag inte varit med om innan heh....

v.24...
Svar på tråden Luleås höstmammor 2007