Luleås höstmammor 2007
Betzo: min kollade också värdena och berömde mina värden. Men hon sa ändå att jag skulle börja med järntabletter för järnvärderna skulle bli sämre menade hon...
Betzo: min kollade också värdena och berömde mina värden. Men hon sa ändå att jag skulle börja med järntabletter för järnvärderna skulle bli sämre menade hon...
bebisen2007: har inte journalen på jobbet, men hon tyckte socker/blodvärde, allt det dem kollar låg i jämn nivå sen första proverna vid inskrivningen till förra gången och att det var bra värden (såvida jag inte hade ätit frukt innan)... och det hade jag inte, så jag tolkade som att det var bra
... jag trodde jag skulle ha riiiktigt dåliga sockervärden i och med att jag vräkt i mig snask, men icke! det kanske inte syns?
... så det är väl bara att vräka ännu mer karra ![]()
bebisen2007: har de inte sagt något om inom vilken ram man ska ligga? ... jag tror det är bra så länge man ligger mellan ** och ** ... min BM sa siffrorna åt mig vad man ska ligga inom, men det minns jag inte :-/
Jessie76: fick också tipset om Niferex... jag hade redan köpt nåt som hette Hemofer, jag läste på nån gravid-sida att det skulle vara bra och innehålla nåt annat ämne också som var bra för barnet... men ändå tyckte BM att Hemofer inte var lika bra som Niferex... men jag äter upp de har redan köpt först.... ![]()
Fiaklikkan: vi betalade 100 kr för 3 bilder... vet inte om det är så eller om det berodde på att våra bilder inte var så jätte bra....
Någon som vet när utförsäljningsrean börjar på babyproffset?? ![]()
Betzo: jag vet ärligt inte var handelsbanken och ticket ligger... har ju bara bott här i 5 år... men thai thai ligger typ mitt emot donkan & hanséns
... rätta mig någon om jag har fel!!
MK84: de annonserar tydligen i kuriren idag, men jag har ingen tidning här på jobbet!!
... han på proffset sa åt mig för typ en månad sen att "jahaa du ska väl ha i juni"... han måste ju ha tyckt att jag var jätte tjock! haha...
hmh... jag trodde jag skulle fynda allt man behöver
... men jag hörde nyss av någon att "rean/utförsäljningen/flyttrean" börjar först imorrn?!?
Hur många blir vi idag? 5st? ![]()
hah, glömde ju räkna med mig själv! ![]()
Nämän nu får ingen fler banga!!!
Tråkigt att ni inte kan följa
Jag är vrålhungrig.... bara så ni vet... ![]()