Inlägg från: Liams mamma |Visa alla inlägg
  • Liams mamma

Luleås höstmammor 2007

Aqua: tack ... sidan verkar inte funka just nu, får kolla senare ...

v.29
  • Liams mamma

Zazzy: Usch! Hoppas det blir bättre snart! Är det en nerv som ligger i kläm eller?
    Jag hade en nerv i kläm nånstans kring bröstet en gång och jag kunde knappt andas i flera dagar. Fick ta små små andetag. När jag gick till läkaren frågade han "har du ångest?" .... kul va? 
    Fick gå hem utan hjälp och utan att de visste vad det var, trodde ju att jag hade ångest. Men jag ringde till en naprapat/kiropraktor som direkt visste vad felet var och hjälpte mig (några tryck på bröstkorgen). Tog ett tag innan jag blev bra för nerven hade hunnit bli inflamerad... 
    Vad jobbigt att vara ensam hemma och få sådär Krya på dig! 

Alla: Är det någon som ska på föräldrautbildning i G-stan på tisdag??

Alla: Finns det något intresse för en spontanfika redan imorgon, måndag, vid 15:30 tiden??

v.29
  • Liams mamma

Jag är med på fikat om någon annan är det... tänker inte ensamfika

v.30
  • Liams mamma
      Fika IDAG på EBERNESER, 15:30!

Babybop
    Zazzy
    Finalinna
    Fiafklikkan

Missat någon??

Hinner ni andra till 15:30 eller ska vi skjuta på det??
    v.30... en vecka näramre!
  • Liams mamma

Najs med många fikasugna!!! Då ses vi!

• Liams mamma

Instämmer, tack för det trevliga fikat!! Tre timmar går fort
    Ja, vi väljer ställe efter stolar nästa gång har hängt byxorna på tork nu haha Räcka ut tungan
    Fast nästa gång kanske man kan hitta en uteservering så man får lite friska vindar

• Liams mamma

Idag har vi vart på den första träffen på föräldrautbildningen... Det var nog bland det tråkigaste man någonsin gjort ... Nästa gång ska vi få se den omtalade förlossningsfilmen!

Min skinka har fått fnatt efter fikat igår, varje gång jag tar ett steg med vänster fot så är det som att nån knivhugger mig i vänster skinka... Till nästa fika ska jag ta med mig en kudde att sitta på haha....

• Liams mamma

Mollan: jo stolarna var rätt mjuka men kanske inte så bra i längden för våra gravida princessrövar haha
    Jag tror inte det är foglossning, började igår när jag gick till bilen... Ibland när man har nackspärr och ska vrida på nacken och det IIILAR till och s-t-i-c-k-e-r... så har jag men på skinkan... Jag var på akupunktur igår eftermiddag och får nålar kring svanskotan då, så jag undrar om de glömt kvar en som slingrat sig in i skinkan
    Klänning i tunn trikå lät hur skönt som helst, får kika nån dag!

• Liams mamma

Välkommen MajaW!! Skrattande

• Liams mamma

Vad härligt det låter med sommarlov... men å andra sidan får man ju själv snart ett väääldigt långt sommar/höst/vinterlov... weeeeeeeiiiii Skrattande

Jag köpte en mammatröja på HM i lördags som jag hade på mig idag och den är redan trasig *morr* .... gummibandet lossnade.... bara så ni vet Räcka ut tungan

Såg bilder idag från UL som är tagna med den nya aparaten, vilka bilder i jämförelse med dem som man själv har!!!  Ni som har kvar erat UL kanske får den nya maskinen, lyllos er!

v.30... en vecka närmare!
Svar på tråden Luleås höstmammor 2007