• MK84

Luleås höstmammor 2007

Hejsan hoppsan!

Här kommer fortsättningen på tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m16037003.html

Snacket fortsätter..

/Malin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-15 20:00:12:
    Plopp plopp så kom det en bebis! =)

Svxrt BF 23/4
    Rymdmamma BF 19/5
    Ojbebis BF 30/5
    Benjamin040722 BF 19/6
    Mymlan74 BF 15/7
    Babybop BF 5/8
    Jessie76 BF 10/8
    Betzo BF 20/8
    Idaas BF 4/9
    Zazzy BF 10/9
    MK84 BF 10/9
    FrökenE 11/9
    Mollan Malin BF 22/9 - Tvillingar
    bebisen2007 BF 24/9
    QuteCat BF 28/9
    Gustafsmamma2005 BF 28/9
    Fiaflikkan BF 11/10
    Engla-Li och hennes mamma BF 5/11
    Aquagreen BF 9/11

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-20 21:58:38:
    Nya BF-datum

Jessie76 BF 16/8
    bebisen2007 BF 30/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:46:57:
    Iväntanstider BF 19/11

SvXrt fick en Vera 3 maj! *Grattis, grattis*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-13 20:17:01:
    Finalinna BF 21/8

Nytt BF datum: Fiaflikkan BF 27/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-13 16:18:57:
    Isold BF 16/7

Rymdmamma fick en Alexander 24 maj
    Ojbebis fick en kille 5 juni
    Grattis grattis till er båda! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-18 21:45:24:
    Benjamin040722 har fått en flicka den 15 juni, grattis grattis!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-04 19:43:57:
    Dags att hoppa över till en ny tråd igen =)
    Adressen dit är:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m22454547.html

• Svar på tråden Luleås höstmammor 2007
  • MajaW

Tack så mycket Zazzy! Kan inte förstå hur tråden undgått mig! Springer just nu omkring och jagar min lilla tvååring som stjäl saker , men jag ska läsa i kapp mig här lite senare.

• Liams mamma

Välkommen MajaW!! Skrattande

v.30... en vecka näramre!
  • MK84

Hejsan hoppsan Flicks!

Har sovit en sväng nyss, välbehövligt. Så nu är ja lite piggare =) Gick rätt okej på opponeringen idag, men alltså vilket skämt de var? Jag som trodde ja gick på Universitetet och inte första året på gymnasiet, man skämms ju nästan så dåliga vissa var å här har JAG gått å tyckt att JAG var askass.

Kul me en till i gänget, vi får slåss om sängarna på BB i höst =) Om du skriver ditt BF Maja så kan ja lägga upp dej bland alla andra =)

Ska iväg och äta me karln på Old Brodies snart. Vi ska fira lite att skolan är "klar nu". (Samt att vi är slöa och inte ids göra nå mat). Tänka sig, nu är alla måsten i klara, bara de sista på uppsatsen som skall fixas till, men har inga tentor eller redovisningar eller så kvar. Hohoh, snart har man en examen, läskigt! =)

• Mollan Malin

Välkommen MajaW!

Grattis till sommarlovet MK! Snart är det min tur Cool

Zazzy: Krya på dig gumman! Hoppas att du får sova bättre i natt.. skönt för dig att höra att liten i magen mår bra.

Finalinna: Smilys går att göra med kolon bindestreck och parentes bl.a, andra figurer måste man vara plusmedlem för att kunna göra...     t.ex

Nu ska min dotter måla på min mage...

/ Malin

• Liams mamma

Vad härligt det låter med sommarlov... men å andra sidan får man ju själv snart ett väääldigt långt sommar/höst/vinterlov... weeeeeeeiiiii Skrattande

Jag köpte en mammatröja på HM i lördags som jag hade på mig idag och den är redan trasig *morr* .... gummibandet lossnade.... bara så ni vet Räcka ut tungan

Såg bilder idag från UL som är tagna med den nya aparaten, vilka bilder i jämförelse med dem som man själv har!!!  Ni som har kvar erat UL kanske får den nya maskinen, lyllos er!

v.30... en vecka närmare!
  • MajaW

Tack för välkomnandet!

Jag måste jobba vidare egentligen men kan inte slita mig härifrån. Måste få berätta att jag gjorde mitt UL samma dag som den nya maskinen kommit, så läkaren fick använda mig som försökskanin. Jag fick ligga i nästan en timme och titta på min lilla bebis medan hon övade på knappar och grejer. Hon bad om ursäkt hela tiden men tror ni att jag misstyckte

• MK84

Babybop: Du får lämna tillbaka tröjan på HM, dom brukar vara rätt medgörliga =)

Kul med den nya 3D maskinen.. =)

Jo, sommarlov ja, blir dock inte så långvarigt. Har ju trots allt en del kvar att skriva på uppsatsen så än är den ju inte helt klar, men de känns skönt att redovisningen är gjord å så. Sen blir de jobb för min del, jobbar nu på lördag samt ons, tor och lör nästa vecka.

Var ut å gick en kort sväng efter att vi ätit i kväll och snacka om snigeltempo, magen kändes som en sten och ja kunde inte alls gå fort. Undrar hur de kommer gå att jobba på Ica i sommar där man helst ska ha ett tempo på 150 ;)

Mollan Malin: Vad blev de för vackert på magen?

/Malin

• MK84

Har börjat sticka i mina händer, vaknar varje natt av att dom känns bortdomnade och nu i kväll sticker de i dom utan att ja gör nått.. Så frågade i en tråd här på FL va de kan vara.. Å då svarar alla att de kan vara:

akademiska.se/templates/page____29225.aspx

Men hallå, int vill ja ha nån himla skena.. Hoppas de går över, men gör de inte de måste ja väl fråga BM va hon tror om saken.. Hmm...

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007