• MK84

Luleås höstmammor 2007

Hejsan hoppsan!

Här kommer fortsättningen på tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m16037003.html

Snacket fortsätter..

/Malin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-15 20:00:12:
    Plopp plopp så kom det en bebis! =)

Svxrt BF 23/4
    Rymdmamma BF 19/5
    Ojbebis BF 30/5
    Benjamin040722 BF 19/6
    Mymlan74 BF 15/7
    Babybop BF 5/8
    Jessie76 BF 10/8
    Betzo BF 20/8
    Idaas BF 4/9
    Zazzy BF 10/9
    MK84 BF 10/9
    FrökenE 11/9
    Mollan Malin BF 22/9 - Tvillingar
    bebisen2007 BF 24/9
    QuteCat BF 28/9
    Gustafsmamma2005 BF 28/9
    Fiaflikkan BF 11/10
    Engla-Li och hennes mamma BF 5/11
    Aquagreen BF 9/11

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-20 21:58:38:
    Nya BF-datum

Jessie76 BF 16/8
    bebisen2007 BF 30/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:46:57:
    Iväntanstider BF 19/11

SvXrt fick en Vera 3 maj! *Grattis, grattis*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-13 20:17:01:
    Finalinna BF 21/8

Nytt BF datum: Fiaflikkan BF 27/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-13 16:18:57:
    Isold BF 16/7

Rymdmamma fick en Alexander 24 maj
    Ojbebis fick en kille 5 juni
    Grattis grattis till er båda! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-18 21:45:24:
    Benjamin040722 har fått en flicka den 15 juni, grattis grattis!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-04 19:43:57:
    Dags att hoppa över till en ny tråd igen =)
    Adressen dit är:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m22454547.html

• Svar på tråden Luleås höstmammor 2007
  • MK84

Menar såklart vem som bor där i, för den är ju kvar :P

• Liams mamma
    Mk84: haha just ja han bor ju kvar där, ser ju att jag själv också skrev vem som bodde där, lite svårt med språket just nu Det är en liten kille... Läkaren frågade "ser du vad det där är".... -Öööööh näe, var bara något runt..."Har du sett en pung nångång" frågade han haha....
    Visst är det inte så farligt med skena? Inte direkt mysigt, man ligger ju som ett kolli, speciellt när man har i båda händerna ... Fattas bara att man får gipsa bägge bena
    v.30! tiden går såååå sakta nu....
  • Jessie 76

Hej brudar!
    Grattis Babybop att ha fått veta Jag vill OXÅ Fan va man e nyfiken!

Sååå Ojbebis - såg du vad ni ska få eller är det en hemliz för er oxå? Skönt å få ett datum, hoppas du hinner föda normalt innan dom måste börja karva.

Mollan - kom på en grej, vi har svinsvårt me namn men ni måste ju hitta två! Hahaha, coolt. Sen lider jag lite med er som kommer ha tre obstinata brudar i familjen. Jag skulle INTE vilja ha en till av den som vi har hemma just nu Fast hon e jordens sötaste ändå

Här hemma boar vi å byter rum å möblerar å sköter om dom här j-a fröna som vi har envisats me å plantera. Har aldrig gjort sånt förr men nån gång ska ju va den första.
    Sen håller jag på å "bråkar" med FK för dom vill inte bevilja min sjukskrivning. Sen har dom i princip förbjudit mig att ta kontakt med AF för då "erkänner" eller medger jag ju att jag kan arbeta. Så jag är utan ersättning på halvtid sedan 1 april. Svinroligt Jävla myndigheter!! Så nu ska jag skriva ihop en överklagan till FK, men då måste jag först få tag på min läkare å han har inte ringt på hela veckan trots att jag lämnat meddelanden varje dag tills idag och nästa vecka har han semester. Fan va man blir less! Man sitter ju inte inne i en skitig lägenhet som man inte klarar dammsuga och har lämnat bort sin älskade hund för man inte kan gå ut med den för att det är roligt! Miffon!!!
    Usch, förlåt men man blir så lessssssssssssssssssssssssss
    Man kan ju inte börja shoppa grejjer till liten ännu då man inte får några pengar. Tråkigt. Jag vill börja handla snart....

Zazzy, fan va jobbigt me ont! Lider med dig. Känns det nå bättre nu då eller är det samma?

Kul me så många nya blivande mammsisar

• Aquagreen

Babybop - Vad hette läkaren? Snällt av honom att avslöja dom brukar inte vara så pigga på de, men vill man veta ser jag ingen anledning till att läkarna inte ska säga

• Mollan Malin

Jessie: Hehe, jag kan bara föreställa mig dig stå och påta i jorden
    Alltså, får man inte vara anmäld på af om man är sjukskriven? hmm.. Till mig sa de tvärt om. Fast det kanske är för att jag inte har nåt jobb... I'm confused.
    Hoppas det löser sig för dig i alla fall...

Babybop: Coolt med en grabb!!

Nu ska jag iväg och hälsa på min storebror och hans gravida flickvän

• Liams mamma

Aqua: han hette Bertil, och var helt suverän, berättade precis vad han gjorde, helt underbar var han! Jag var ju nervös, men han var så lugnande och allt!

ÄNTLIGEN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG!

• MrsJoones

Helloo bruds...!Nu har jag äntligen fått semester ifrån plugg och annat..pust..Och vi har fått tid för UL den 4/6.. Sa ni att S-byn har en 3D-ul apparat..??!!

• zazzy

Babybop: Vad kul å få veta tihi=) Grattis till den lille mannen i magen=)

hoho,jessie 76: ja nå har jag ont men det
    är då mest på natten, men nu har jag ju värmedyna
    osså har jag köpt tigerbalsam så det var väl fasiken
    om det inte skulle ge med sig nu då hehe, men tackar för
    omtanken. =)

är kvar i boden med familjen, ska äta lite tacos ikväll
    o i morron ska vi kanske o fiska lite om väder o vind
    vill oss väl. skulle vara skönt å komma ut på sjön en sväng.

Ha en trevlig helg Girls..! bye bye./malin

• Aquagreen

Babybop - Han är BÄST, de var han som slet ut Neo med tången O rolig är han oxå, om man förstår hans humor

• Liams mamma
    Aquagreen: Ja jag har hört att alla gillar han och att han är väldigt duktig. Jag funderade tidigare ifall det var så att de även jobbade på förlossningen eller bara på mödravården (vet inte riktigt hur det funkar). Men man önskar ju i såfall att han är där när man själv ska trycka ut lillen ... Han är rolig och skojar, men väldigt speciell humor och lite sådär småfinurlig
Svar på tråden Luleås höstmammor 2007