APIFORCE!
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Kan man dubbla dosen med apiforce???? har snart ätit halva burken om jag inte redan har gjort det. Har inte känt av ett smack! =(
Festis: Jag började äta dubbla dosen igår, känner heller inget!!! Nu äter jag morgon och kväll
Vad e det ni vill känna? Äl-värk? Jag känner inget speciellt annars med apiforce förutom att jag e lite svullen emellanåt... Jag tror att det kan ta ett tag för kroppen att vänja sig o "fungera" med apiforce... så håll ut! Äl kommer snart ska ni se...!
jaaa...nåt litet tecken på att de funkar vore ju najs
Mmm håller med, ett tecken på att dom fungerar skulle vara kanon. har inte fått min mens ännu. har ätit dom ett tag nu!
Hej! Var ett tag sedan jag skrev här, ser att ni pratar om att äta dubbeldos på min byrk står det att man ska äta en tab/dag och INTE överskrida denna dos??? Står det ej så på eran eller?
Lycka till allihopa!
jo gör det säkert. men har du nå tips på hur man kan få igång allting då?? har varken mens eller ÄL! =(
jag har heller varken äl eller mens....
Mmm... men har varit på Ungdomshälsan och dom säger har du ine fått mens innan ett visst datum så hör av dej, men d har jag alltid fått min mens innan så =(