• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • festis

Kan man dubbla dosen med apiforce???? har snart ätit halva burken om jag inte redan har gjort det. Har inte känt av ett smack! =(

• Helena 82

Festis: Jag började äta dubbla dosen igår, känner heller inget!!! Nu äter jag morgon och kväll

• Tintene

Vad e det ni vill känna? Äl-värk? Jag känner inget speciellt annars med apiforce förutom att jag e lite svullen emellanåt... Jag tror att det kan ta ett tag för kroppen att vänja sig o "fungera" med apiforce... så håll ut! Äl kommer snart ska ni se...!

• Helena 82

jaaa...nåt litet tecken på att de funkar vore ju najs

• festis

Mmm håller med, ett tecken på att dom fungerar skulle vara kanon. har inte fått min mens ännu. har ätit dom ett tag nu!

• geten

Hej! Var ett tag sedan jag skrev här, ser att ni pratar om att äta dubbeldos på min byrk står det att man ska äta en tab/dag och INTE överskrida denna dos??? Står det ej så på eran eller?
    Lycka till allihopa!

• festis

jo gör det säkert. men har du nå tips på hur man kan få igång allting då?? har varken mens eller ÄL! =(

• Tessah
    festis skrev 2007-06-21 12:29:24 följande:
    jo gör det säkert. men har du nå tips på hur man kan få igång allting då?? har varken mens eller ÄL! =(
    Jag tycker du ska ringa kk och fråga för dom har tabletter som sätter i gång mensen.
  • Helena 82

jag har heller varken äl eller mens....

• festis

Mmm... men har varit på Ungdomshälsan och dom säger har du ine fått mens innan ett visst datum så hör av dej, men d har jag alltid fått min mens innan så =(

Svar på tråden APIFORCE!