• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • Helena 82

Jag menar....dom som tar till apif. på första försöket vet man ju inte om de var de eller nåt annat som gjorde de?

• Helena 82

Lägger till mig på listan

Apiforce-BIM-lista

23/5 I väntan på mirakel (1)
    31/5 Kantarellkisse (1)
    13/6 Fröken Jansson, Fanny87 (2)
    15/6
    16/6 mignonne (1)
    19/6 eitss (1)
    26/6 aeo83 (1)
    29/6 mycat81,Helena 82 (2)
    ?/? festis, Zannz, Tetinne, icefemale (4)
    5/7 Sweetangel85 (funka på första försöket med Apiforce men fick mf)

Statistik: 19 X 0,2 = 3,9 (20%) borde bli gravida!

GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa
    *berlin1
    *Bummelgumman
    *sweetangel85 BF 7 Feb-08 (fick mf)
    *Annfis BF 4/2-08
    *Snozie BF 12/2-08
    *MiniHedvig BF 20/2-08

• MiniHedvig

Helena82; jag provade utan Apriforce i tre månader, åt den fjärde och plussade då. Vet jun naturligtvis inte om det har med Apriforcen att göra men jag tänkte mest att det skadar inte att prova Lycka till!

• icefemale
    Helena 82 skrev 2007-06-13 18:47:42 följande:
    Icefemale: Misstänkte du att du inte hade äl? Fick du inga stegringar på testen eller? Kan man få fullt utslag på Äl test men ändå inte ha Äl??? Nu blir jag ju skit nervös juh...
    Jag misstänkte att jag inte hade någon ÄL då mina cykler är så långa och oregelbundna. Men, jag får fulla stegringar på ÄL-test varje cykel. Senaste cykeln fortsatte jag testa efter fullt utslag av ren nyfikenhet (har måånga tester hemma nu) och fick stegring i 11 dagar på raken, fram till mensen kom. Då insåg jag att ägget inte ville släppa, alltså att jag inte har någon ÄL.
    ♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • Fanny87
    Annfis skrev 2007-06-13 18:31:24 följande:
    Om du är helt säker på att det var Apifprcen som gjorde att du mådde dåligt förra gången hade jag någ låtit bli men annars så prova en gång till. Börjar du må dåligt igen kan du ju bara sluta. Ang grapen så har jag ingen anning. Finns det inte når grapetråd du kan fråga i? Ditt plus kommer snart ska du se. Kram!
    Nja jag är väl inte 100% säker på iaf till 90 % Men men det kan väl vara värt att kanske testa igen, annars är det ju som sagt bara att sluta... Mm nja om grepem, vet inte riktigt vem man kan fråga om sådant men jag får väla ta och leta upp någon

Tack för svaraet Annfis!
  • Annfis

Helena 82 skrev 2007-06-13 18:48:54 följande:

Någon här inne som vart med om eller vet någon som inte har blivit gravid på flera månader och SEN provat Apiforce och blivit grav???
    Vi försökte 2 gånger utan o sen började jag med Apiforce o då blev jag gravid. Hade kanske blivit det ändå men tänkte att det skadar ju inte att testa.
  • Sweetangel85

Jag slutade med p-piller okt-06 och börja med apiforce i maj, då plussa jag!

♥ Kotten ville inte stanna kvar
  • festis

oj vad ni har blivit gravida här.. .=) GRATTIS!!!!!
    har ej varit inne på länge, har inget internet just nu =(

• Helena 82

Icefemale: Ush de låter skrämmande likt mig, långa och oregelbundna cykler, men mina tester ger bara full stegring i 2 dagar sen är det normalt igen fram till mens... Hoppas jag e normal Nu kör jag med apif. och grape för att få bukt med problemet! 3e dagen idag, och inga biverkningar än iaf! Peppar, peppar...

Svar på tråden APIFORCE!