APIFORCE!
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Fan va trött jag blir!!! Ingen ÄL fortfarande!! Inne på dag 25 nu....undrar om de var apif. som strulade till de!? Har slutat nu eftersom jag misstänker att så är fallet..
Conspiracy: Stort GRATTIS! Härligt härligt!
Frivolten: Shit, jag har kontakt igen - jag är med i matchen!
Fullt utslag på ÄL-test idag och ONT i tjejjamaggen (precis som det brukar vara). Verkar som att Apiforce har tajtat till ÄL och mens-perioderna och gett mig färre symptom dagarna innan (vilket är skönt - annars känns det som att jag har ont i magen mer än halva månaden).
*pust*
Vad lättad jag blir... Nu ska här sexas!
Fröken Jansson: Bara på han!
tror jag ska ge upp apiforcen =( verkar inte hjälpa mej, tusan =( vill ju!
Annfis: Ha ha ha! Japp! Står och väntar innanför dörren när han kommer hem - tar en bensax och släpar upp honom till sängkammaren.
Fröken Jansson skrev 2007-06-25 10:33:28 följande:
när va det man skulle börja äta apiforce i cyklen, kunde man göra det när som... har ju några tabletter kvar tänkte om jag bara kkunde börja NU eller måste jag vänta till någon viss dag??
min mens är på intågande verkar d som... molvärk + blodblandade flytningar ibland..=spottings??! usch va segt o vänta tills nästa äl om jag nu fortsätter att ha så långa cykler som runt 50 dagar... suck. Funderar på at ringa nån gyn mottagning imorrn o boka tid för undersökning.. vill inte ha det såhär om hjälp finns att få! Läste att dessa s ka "spottings" innan mensen tyder på att nåt e lite galet...