• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • Misja

Berlin1, jag beklagar..
    Nya tag så småningom, tjejen!
    Kram.

• Misja

Hur var det nu med biverkningar av Apiforce? Är det bara jag som haft molvärk/mensvärk varje dag sen jag började med dom?

• Tintene
    Misja skrev 2007-07-02 19:16:33 följande:
    Hur var det nu med biverkningar av Apiforce? Är det bara jag som haft molvärk/mensvärk varje dag sen jag började med dom?
    ja, jag känner inget speciellt... men har fått för mig att jag blivit "blödigare" sen jag började med api.
  • Tessah

Allt gick toppen ¨på VUL. Fick se vår lilla mini bebis med armar ben och näsa  studsa omrking för fullt! ;)
    Livlig liten rackare.
    Så nu känns de bättre.
    Fick samma person som sa att jag var 2 veckor kortare tidigare. Men i går mätte hon mig till 11 fulla veckor, alltså mer än vad jag själv tror. MEn jag håller mig kvar på 10+3 idag och ser vad UL säger :)

♥ Nathanael -05 ♥ Bebis i magen v.11♥ Blogg-->www.tessah.blogg.se
  • Mignonne

jag känner mig uppgiven, jag har testat men inte fått något utslag. Jag har haft skitont i korsryggen i två dagar och i natt har jag haft skitont precis ovanför ljumsken på höger sidan. Jag är till och med öm när jag tar på magen. Äl testet gav inget utslag och jag har inga flytningar. Jag undrar om det blir någon äl den här månaden. J-vla skit.

Tessah - härligt att få den lill* studsa runt!

• Tintene
    Tessah skrev 2007-07-03 08:13:22 följande:
    Allt gick toppen ¨på VUL. Fick se vår lilla mini bebis med armar ben och näsa  studsa omrking för fullt! ;)Livlig liten rackare. Så nu känns de bättre. Fick samma person som sa att jag var 2 veckor kortare tidigare. Men i går mätte hon mig till 11 fulla veckor, alltså mer än vad jag själv tror. MEn jag håller mig kvar på 10+3 idag och ser vad UL säger :)
    Ååå va kul. Vilken härlig känsla det måste vara!
  • Tessah

tack :) ja de känns underbart! Och magen har tagit fart och börja putat också, insåg det igår då jag tog kort på den.

mignonne: den månaden jag blev gravid hade jag knappt äl känningar inga utslag på äl testen och inga äl flytningar! Och inga många mys dagar..
    Och se vi lyckades :)
    Så ge inte upp hoppet!

♥♥ Nathanael -05 ♥♥ Gravid v.11♥♥ Blogg---> www.tessah.blogg.se
  • Helena 82

Ööh..tror fan att jag plussde idag! Kan inte ni SNÄLLA gå in och kolla mitt galleri?? Blir inte klok på detta...

Svar på tråden APIFORCE!