• ingensignatur

barn i garderob?

nu har jag länge funderat på detta å de enda jag kan komma på är att ställa min snart 7månaders spjälsäng i garderoben...
    Jag kan inte påstå att garderoben e jättestor å de finns inget fönster men om jag tar bort dörren, e de ok att ha honom sovandes där då? i en garderob?

• Svar på tråden barn i garderob?
  • stina72

Ja, om du kallar det sovalkov eller liknande så är det helt ok

• ingensignatur

haha, "detta mitt barn e den nya sovalkoven, den e din, grattis!" =D

• Julias mamma

*skrattar* varför skall du ha barnet där?

• ingensignatur

vi stör varrann nåt så otroligt och det andra sovrummet e upptaget av min 2åring som oxå störs av honom. Han låter som en ångvält när han sover... ^^ + att han vaknar bara jag ska fixa till kudden...

• Julias mamma
    Stänger du in honom då?
  • ingensignatur

haha ja, de känns juh så om man ska "stoppa in honom i garderoben"... nee, jag vet inte.. kan man göra så??

• Linda1976

Ja, det tycker jag! du kan ju hänga nåt piffigt draperi för, inte i helt tyg utan sånt i trådar med plastkristaller på typ... Öh? fattar du vad jag menar?

Min smak är mycket enkel, jag nöjer mig enbart med det bästa.
  • nelami

Klart man kan..Har kompisar som stoppat sina barn i graderober haha, alltså...Stänger man inte för så är det väl inget konstigt tycker jag!

• Elli77

haha, så länge luften är ok kan jag inte se nåt problem. Har flyttat min tjej också (dock inte in i garderoben men jag hade inte varit svår om det hade varit en ok lösning)- vi störde varandra jättemycket och nu är vi mycket piggare.

• Linda1976

Sovalkov är ett jättebra ord!

Min smak är mycket enkel, jag nöjer mig enbart med det bästa.
Svar på tråden barn i garderob?