***Kalmar-Tråden***
Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.
Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.
Lilla Ia:
Å spännande, hoppas verkligen att ett litet knyte har fastnat där inne på dig!!!!
Lilla Ia: Å jag känner för första gången inget alls. Konstigt. Jag brukar ju alltid kunna hitta en massa symptom. Känner mig helt på topp, inga känningar någonstans.
Hoppas att det tar sig för oss båda :)
Miasunset: Härligt att du oxå ska få starta bebisverkstad. Ser precis som dig en massa magar och bebisar överallt. Vill ha en jag oxå ;)
babyboom nr 1:
Ja, jag hoppas verkligen att vi börjar denna gång, sambon har en förmåga att ångra sig...men nu orkar jag inte vänta längre, måste få en liten bebis snart!!
Miasunset: Tack! Hoppas det går snabbt för er nu när ni kör...
babyboom nr 1: har läst i en massa trådar här att den gångnen de inte hade symptom, det var då de plussade! *håller tummarna*
Nu kommer jag snart ner till regionen med, tjejer!
har fixat boende i Nybro och jobb i Kalmar, så 1/7 kommer jag!
Jag har oxå läst det, men man vågar ju inte hoppas på något. Tar en dag i taget. Är ju inte förens på midsommarafton jag har BIM så jag ska nog kunna hitta lite symptom innan dess, bara jag känner efter riktigt ordentligt ;)
Här ligt Lilla Ia att du flyttar ner till oss...
Miasunshine: Då får bearbeta din sambo ordentligt. Jag lyckades få med min på noterna. (efter att flera i vår omgivningen fått barn/berättat att de väntar barn). Jag tror han var rädd för att vara först.
Lilla Ia:
Trevligt! Vart ska du jobba nånstans??
Babyboom:
Jo så är nog fallet här oxå, problemet är att massor av mina tjejkompisar har fått barn nu detta året, men ingen i hans killgäng... :( Jag försöker o försöker, men ju mer jag pratar med honom om det desto mer anti blir han. Försöker hålla tyst men det är ju svårt när längtan är så stor!!
En skola i centrala Kalmar. Vill inte säga exakt vilken, lite känsligt att vara nyanställd och försöka......
Aha vad roligt!
Hej hej! Har alla idenna tråden bebisar i magen? Ingen med bebis utanför?
Är ny här, vi flyttar till Kalmar om 3 veckor...
mallaW: Det är lite blandat! En del börjar snart försöka, en del jobbar på, en del är på jäsning. Av de som jobbar på det eller har på jäsning är det första fr en del och syskan för en del andra. Välkommen in i mixen
Var flyttar du ifrån? Var ska ni bo? (Du behöver inte svara, är bara nyfis för jag flyttar också ner om tre veckor, men till Nybro.)