***Kalmar-Tråden***
Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.
Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.
The luckiest:
Är ju inget proffs direkt, haha, men ibland går jag med vinst iaf :)
idag fick jag hem nya ÄL-tester. Får nog börja testa i början på nästa vecka. Hoppas de kan hjälpa till lite...
babyboom: Hoppas det funkar!
Själv kör jag en ny metod denna månaden: Gå upp i flytten och att få fint, försöka att njuta av ledigheten och donandet och inte tänka på det. Och givetvis njuta av att vi är lediga tillsamans och sexa ett par gånger i veckan, nu när han äntligen slutat veckopendla! Vad tros om den metoden?
lilla ia.. tycker jag låter som en bra idé. För många går det ju lättare om man försöker att inte tänka på det så mkt..Fast det är svårt ;)
the luckiest: Har faktiskt inte ens räknat på när ÄL är...lär väl märka det på flytningarna, men tänker inte räkna ut det så jag går och tänker: då måste vi ha sex, utan bara ha det när vi känner för det..vilket lär bli ofta när vi är lediga ihop hela 4 veckor
jag tror det bara är bra.. Vi hade inte den blekaste om ägglossning o sånt.. Vi bara slutade med p-pillerna o så vips tog det sig på första försöket =)
Ohh vad mysigt med en månads semaster ihop.. Jag får nog ingen för vi var tre månader i thailand o har inte varit hemma så länge efter det. jag får leva på minnena :P
Ja....men det lät som härliga minnen...
Det är fyra veckor ihop, planen är att ägna första veckan åt att få iordning, sen tre veckor där vi tar lokalsemester. Måste ju upptäcka området lite, min sambo är ju östgöte och måste visas alla fina sommarställen! Blir nog både museum, shopping och bad. Och Salve! Vi är smått medeltidsfrälsta...
Hallå tjejer!
Hoppas på ett pluss för er snart Lilla Ia och Babyboom :)
Lilla Ia, såg att din sambo var Östgöte, kul det är vi med :) Vart kommer han ifrån?
Tack Miasunset! Han är född och uppvuxen i Norrköping där vi bor nu, det var här jag hittade honom
Ni då?
Lilla Ia:
Jag i Vadstena och sambon i Motala, gick gymnasiet i Linköping och pluggade första året på Universitetet i Norrköping :)