• Miasunset

***Kalmar-Tråden***

Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.

• Svar på tråden ***Kalmar-Tråden***
  • Lizard19

Tack så mycket =)

Hmm lite nyfiken va jobbar ni med förresten där i kalmar ???=)

• Miasunset

NEDRÄKNING TILL START:
    ------------------------
    Miasunset 5 veckor kvar
    sweetyz börjar i maj-07

HAR BÖRJAT:
    ------------------------
    Lilla Ia BIM Tantbesök 24/4,andra försöket BIM 21/5.
    Lizard 19

• Miasunset

Lizard19:
    Jag jobbar som förskollärare i Orrefors. Vart bor du nu då? Skrev in dig i listan ovanför :)

• guppi86

hej.. e en tjej som bor nästan mitt i kalmar.. längtar så efter barn men tyvärr vill sambon vänta så de får man snällt göra ett tag till.. försöker få han att vilja skaffa.. men än så länge så lever mina tankar ett väldigt mysigt liv i huvudet.. hoppas bara att de blir verkliga snart.. sambon har sakt att de kan bli att vi startar bebbisverkstaden i sommar =) hoppas..

ha en bra kväll.. kram

• sweetyz

Lizard19 såg att du var född i skåne ;)

Är själv ifrån kävlinge. Flyttade upp till kalmar då jag träffade kärleken. Jag jobbar som undersköterska på öland men hoppas på att komma in på högskolan nu till hösten.

• Lizard19
    sweetyz skrev 2007-04-27 08:46:26 följande:
    Lizard19 såg att du var född i skåne ;)Är själv ifrån kävlinge. Flyttade upp till kalmar då jag träffade kärleken. Jag jobbar som undersköterska på öland men hoppas på att komma in på högskolan nu till hösten.
    Haha har oxå bott i kävlinge men flyttade när jag var 2 år med päronen till kalmar.... =)
    Miasunset skrev 2007-04-26 17:53:10 följande:
    Lizard19:Jag jobbar som förskollärare i Orrefors. Vart bor du nu då? Skrev in dig i listan ovanför :)
    Jag bor i dalarna i ludvika och jobbar som undersköterska... Jobbade tidigare på norrlidshemmet i kalmar....
  • Miasunset

Lizard19:
    Jaha där ser man!! Många undesköterskor här inne :)

Vad händer i hlegen då?
    Jag ska snart ner till stan. Ska träffa ett annat par där vi ska dricka lite vin och spela spel. Kanske tar en sväng ut på stan senare ikväll, vi får sen.

• Zebbes pappa

I helgen får ni besök av härliga Djurgården.

• Miasunset

Ändrar i min nedräkning.

NEDRÄKNING TILL START:
    ------------------------
    Miasunset 4 veckor kvar
    sweetyz börjar i maj-07

HAR BÖRJAT:
    ------------------------
    Lilla Ia BIM Tantbesök 24/4,andra försöket BIM 21/5.
    Lizard 19

Svar på tråden ***Kalmar-Tråden***