***Kalmar-Tråden***
Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.
Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.
Jag har BIM runt den 8/5. Du får gärna skriva in det.
Har jag inte alls det...
Beräknad ÄL är den 8/5.
BIM runt den 22/5.
Lizard 19 grattis ;)
Hoppas allt går bra.
Hej hej!! Jag bor i Nybro jag också.. Grattis till plusset Lizard 19!! Vill också ha ett + nuuu!! Misstänker att vi lyckats denna gång.. är BIM+(5,6) Gjorde dock ett test i går som visade -
Men jag tror att jag är en låghormonare.. eller jag hoppas det i alla fall!!
Hej Annika!! Hur är det med er?
Vad kul att det börjar droppa in mer folk!!!
*sitter och dricker grapefruktjuice...äckligt, så det måste hjälpa...*
Jag älskar grape-juice!
Smaken är som baken...;)
babyboom nr1: Ja, jag hoppas att jag börjar gilla det snart...skulle underlätta! Såg att du var från Nybro. Ska flytta dit i sommar.
God kväll!
Ja jag borde väl kanske ta d lite lungt men usch går juh inte bara att sitta och kika på allt som måste göras
Inge vidare ikväll heller kan jag väl inte påstå men man ska väl va glad så länge man orkar stå på benen. Får väl bli soffan ikväll oxå skulle jag tro. Har varit inne i kalmar idag och köpt en rutchkana till Alicia, visade sej vara en hur stort paket som helst när vi väl kom dit. Som tur e så tog jag med en kompis som fick hjälpa mej att släpa hem paketet.
Lilla gumman 85 - Antar att d e lilla Sara som e här inne och kikar. Jo som sagt så knallar d på. Håller alla tummar för er!!! Och alla andra här inne oxå såklart.
annikandy- Ja, bara lilla Sara! =) Ingen mens än för min del.. Men har upptäckt ett mönster.. på kvällarna innan jag ska sova får jag kraftig mensvärk, det känns som att "nu kommer det" Men icke! Ska göra ett test i morgon tror jag! Kram