• Thulan

SYLTFISK

Va kul! Folk kommer undra vad en syltfisk är för något, haha!

• Thulan

Jaha, då är det bara att ta nya tag då.

Vad har ni haft för er i dag då tjejer?

• Thulan

Jag har vart på stan och käkat och fikat, sen har jag setat framför datorn och ugglat. Avskyr söndagar!

• Thulan

Trodde nästan att jag hade ÄL i förrgår, blev så glad, har inte haft ÄL på flera år tror jag. Men gjorde ett Äl test och det vart negativt som vanligt. Blir så arg!

• Thulan

Fröken: För att då är helgen slut, det finns inget att göra och allt är stängt. Och så vet man att man har en hel skolvecka framför sig igen, usch!

• Thulan

Skrutt: Ja och man kanske inte alltid ska lita på de där testen, speciellt inte eftersom det är den billigaste varianten som finns

• Thulan

Märker ni alltid av när ni har ÄL? Vad har ni för ÄL symtom?

• Thulan

Fröken: Ja det är ingen dum idé, det är alltid bra att känna sig kropp. Jag har försökt "kartlägga" min kropp i flera år till och från, för att förstå hur den funkar med Äl och mens. Har provat med ALLT, tester, temp, sekret, fört dagbok på alla olika äl symtom... haha... men har ju äntligen kommit fram till att jag inte har nån Äl alls. På ett sätt är det skönt att jag har tagit reda på det för det skulle vara jobbigt om man går in i bebisverkstan i tron om att allt är som det ska och sen inte förstår vad som är fel.

• Thulan

Hej tjejer! Har setat på biblioteket hela dagen, fastnade i gamla resetidniingar Har dessutom sprungit runt på stan och uträttat en massa ärenden så nu måste jag verkligen plugga lite.

Vad har ni för er?

• Thulan

lusse: Vad pluggar du för nåt nu? Jag har helt missat att du pluggar, haha, annars har jag helt enkelt bara glömt bort det

Svar på tråden SYLTFISK