• Thulan

SYLTFISK

Hej tjejer! Nu är jag äntligen tillbaka! Har saknat er Har haft en jätte trevlig helg i Sthlm, blev lite shopping, lite party, lite god mat, underbart hotell. Är mycket nöjd med min helg. Igår var det krogen som gällde, Idol-Markus var ju här, men jag var inte på något party humör efter fredagens bravader så vi gick hem redan vid 1- tiden. Idag är det storstädning som gäller.

Vad har ni haft för er hela helgen? Jag trodde att jag skulle ha hur mycket som helst att läsa ikapp men det var inte många sidor alls skrivna här

• Thulan

Åh vad kul med jeans, skulle verkligen också behöva ett par nya. Älskar Fornarina-jeans, jag jobbade på Bik Bok tidigare och var då jeansansvarig för alla Fornarina-jeans, och eftersom man hade nästan halva priset på alla kläder så blev det ganska många par jeans. Tråkigt nog så förändras ju kroppen, man tröttnar och de slits så nu är jag på jakt efter några nya par.

• Thulan

lusse: Va duktig du är! Skulle också behöva gå ut och promenera varje dag. Känner att kroppen inte är lika fast och fin som den var för något år sedan Kanske skulle hänga på i din tråd.

Jag har inte hunnit med så mycket än, unnade mig en lååång sovmorgon efter helgens bravader. Men jag måste ta tag i studierna idag och städa lite. Har tänkt att rensa i bokhyllan, den börjar gro igen med allt möjligt skit som inte hör hemma i en bokhylla

Vad har du för planer för dagen?

• Thulan

lusse: Vad ska du plugga för något idag då? Härligt att sola, men jag är tyvärr för rastlös idag, skulle inte klara av att sitta still i solen i mer än 10 minuter

• Thulan

lusse: Stackare, inge kul med prov. Men se det positivt, du är snart klar med skiten Sen väntar de roliga och intressanta högskolestudierna

• Thulan

Kelso: Nej det är inte så många, bara vi på listan i TS. Man kan säga att den här tråden har blivit ett sidospår till tråden för de som startar i verkstan 2008. Vi höll ihop från början och valde att skapa en egen tråd. Den "riktiga" starta i verkstan 2008 tråden hittar du här: www.familjeliv.se/Forum-1-5/m19866434.html

Där är det ganska många som hänger men det har varit lite dött nu på slutet. Kanske dags att man ruskar liv i den?

• Thulan

Fröken85: Jag planerar att läsa till barnmorska, och så tror jag att Yoyna också är inne på det.

• Thulan

Frila: Hmm, svårt val, verkligen. Förstår att du vill jobba dag, har själv jobbat natt och jag tror att kroppen mår så mycket bättre av att jobba dag. Däremot låter det ju inge kul att missfallsrisken är högre på den andra avdelningen och sen kan jag förstå att det blir mindre kul att jobba där om de som du tycker om inte jobbar kvar. Finns det ingen annan avdelning som har någon dagtjänst ledig då? Kan du inte tacka ja till "dagjobbet" och jobba där tills det dyker upp något bättre. Du slipper ju natten iaf och när det börjar närma sig start i verkstan så kanske det har dykt upp något annat jobb.

Svar på tråden SYLTFISK