Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Nu har jag och sambon "valt" färger på vagnen tillsammans. Strike på sittdelen och jungle lime på city-korgen. Vad tycker ni? Sambon är inte så mycket för gulli-gull och gillar det lite häftigare, så han var faktiskt rätt tveksam på junge-lime...Han gjorde iallafall ett tappert försök till att låtsas vara intresserad av att titta på vagnar.

skrutt: Flyttar över vår diskussion från start-tråden...

Vi har haft ett ordentligt prat om starten och jag kan väl säga att det är helt uteslutet med tjuvstart för oss. Han sa rent ut att "jag vill verkligen inte"... Så bättre lycka för er, tjejer! Men det är ju bara 7,5 månad kvar ändå... Det är ju inte så himla länge ju!

• Fröken85

skrutt: Min dröm är att nya kollektioen på cc är med svängbart handtag. Då är allt på min vagn-önskelista klart! Men är det inte det så ska jag ha en ändå... 'hihi'

• Fröken85

lusse: Jo han blir nog jäätesöt! 'hihihi'. Sambon skulle totalvägra. Han är totalt insnöad på könsstereotyper 'hihihi'. Vad tyckte du om mina färgval då?

• Fröken85

yoyna: Tack, det tror jag oxå! 'hihi' (vagnen alltså)

• Fröken85

Jag skulle vilja at EL gjorde en vagn i svart/lime eller svart/gul... Det hade jag velat ha!

• Fröken85

skrutt: Optimal var ordet jag sökte! Jag har ju slutat med pillrena å haft regelbunden men sen feb, men har ingen aning o jag har äl. Tänkte testa med äl-tester efter sommare för att se om det kommit igång bara... Hoppas verkligen det. Sen efter nyår ska man ju bara vänta på plusset oxå! Snacka om att jag ska festa på nyår...!

• Fröken85

lusse: Ja, jag gillar randen... Ger lite mer liv till vagnen tycker jag. Nu blir jag osäker på om jag inte gillar racing red bättre till city-korgen... (ibland känns det bra att det är rätt många månader kvar...hihi) Sambon gillade den bättre iallafall... Men det är jag som bestämmer i det här förhållandet *asg*

• Fröken85

Vi kanske borde döpa om tråden till "syltfiskar so är insnöade på EL CC....?! *ler*

• Fröken85

yoyna: Okej! Nu kommer lite mer äckel: Jag har sånna flytningar men de blir inte sådär trådiga, upp till 8 centimeter som en del säger... Det blir lixom bara en liten tråd... äckligt, jag vet... Men jag misstänker ju att de är äl-flytningar. Men en månad kan man ju testa sen, så kan jag ju vara lugn sen....

• Fröken85

frila: grattis, va skönt....

lusse: Ja jag såg ett par här hemma med en racing red å den är 100 ggr snyggare irl... I LOVE! Måste nog se till att plussa snart så jag kan med att åka till affären å spana in alla vagnarna....

Svar på tråden SYLTFISK