Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Plöjt igenom 100 sidor nu och ville bara titta in här en sväng innan jag stänger ögonen för idag.

Lusse: Tyvärr har vi inget badkar, vilket jag saknar jättemycket. Skulle vara perfekt just nu, men även annars oxå ju Älskar att bada, men det finns ingen plats för det i badrummet här. Får ta det i huset sen...

God kväll frila! Till och med jag är vaken! Men nu ska jag faktiskt sova. Var uppe vid 7 idag efter ca 5 timmars sömn så jag är ganska slut. Hoppas vi hörs imorgon kväll!?

God Natt!!!

• Fröken85

Lusse: Fy vad avis jag är på dig som har sån karaktär! Vad duktig du är... Sen att planen tabbade sig är ju inte ditt fel! Själv orkar jag knappt gå ut med hundarna, fast man måste ju. Sen att vädret är skit och det regnar gör ju inte saken bättre. Man får säga grattis till tjuvstarten! Men ni kommer starta i början av året då eller ännu tidigare? Snart är det ju bara jag, fi och frila kvar på 2008..... *ler*

Frila: Vi längtar efter att få "trffa" dig här lite oftare. Hur länge är du ledig nu?

• Fröken85

Ja det verkar som det flesta syltfiskarna får vänta. Det känns bara som det är ett par som ska tjuvstarta iallafall!

frila: Vad tråkigt med din morfar. Hoppas det löser sig så din mamma får åka iväg lite, det verkar som om hon kunde behöva det... Alltid jobbigt när släktingar är sjuka. Det gör så ont att se sina nära och kära dåliga...

• Fröken85

Frila: Ta å gotta er ordentligt nu när ni är tillsammans, det förtjänar ni!

Cia: Irland verkar ju vara ett jäätefint ställe. SKulle gärna åka dit själv någon gång!

Vi har precis städat här hemma och jag är lite sådär menstjurig och när jag är i köket och städar så tar sambon en PAUS... Fan vad trött man blir på karlar ibland.... Men nu lämnade jag lite i badrummet som han får ta sen när han anser att hans paus är slut...

Ska snart titta på lyxfällan... Tycker det är ett riktigt intressant program. Att folk lixom inte fattar...

• Fröken85

Skrutt: Det är lite bättre med värken idag, så imorgon är den nog borta. Brukar bara känna de första dagarna. Så bra att det är nära dig i sthlm. Blir ju kalasbra isåfall...

Lusse: Jag var tyvärr inte hemma förra torsdagen så jag missade lyxfällan då! Ibland undrar man ju hur folk resonerar... Vi har bestämt att vi ALDRIG ska ta några krediter. Banklån är väl ok för det måste man ju nästan ta till hus och så... men det andra är ju helt onödigt egentligen. Mycket bättre att inte ens äga ett kreditkort!

Å vad mysigt ni kommer få i midsommar, med en lite bebis å allt. Man kan ju hoppas att din sambo blir riktigt sugen då...

Frila: Din å min karl är nog ganska lika då... "Ställer upp" på -08 men vill helst inte höra något om det innan dess... *ler*...

• Fröken85

Lusse: Näe, det är nog inte svårt att sätta sig i skiten när man väl har börjat... Tur att du kom ur det iallafall...

Frila: Hoppas din morfar blir bättre nu. Men nu är han ju inlagd iallafall, det gör väl att man blir lite lugnare kanske?!

• Fröken85

Säger bara godnatt till mina syltfiskar!!!!

• Fröken85

sus: Vad roligt att du skrev en lista igår! Det gjorde jag oxå 'haha'. Vi börjar bli alltför lika i den här tråden... Till och med sambon var med och diskuterade. Han föreslog ett flicknamn som jag aldrig tänkt på innan men är helt såld på nu: Freja. Grejen var att vi pratade pojknamn, som jag håller med om att det är 1000 ggr svårare än flicknamn, och jag föreslog Loke (Jag hade ju valt Alex innan, men fick reda på att en nära bekant ska döpa sin lille till Alexander och det är för likt tycker jag). Då sa han: " men då måste vi ha en flicka som heter Freja ju". Helt okej för mig *ler*...

Cia: Verkar som du hade en trevlig kväll igår då!

Fi: En rolig grej; Min mamma heter Signe Elisabeth (2a o 3e namn) och min lillasyster heter Louise....

Jag satt uppe till efter 3 inatt och läste en bok. Tänkte vid 23-tiden att jag kan börja läsa den där boken så kanske jag somnar. Men den va så himla bra så jag kunde inte sluta, så jag läste ut hela 'hahaha'... Men nu behöver jag inte göra det idag iallafall!

• Fröken85

Vad tycker ni om Freja då? Jag var lite tveksam i början men nu kan jag verkligen sen en liten Freja springa omkring och leka med vovvarna på gräsmattan utanför huset *ler*

• Fröken85

Cia: Mmmmm det kan du få...*ler*

Jag älskar verkligen det namnet... Tänk lilla Freja som klappar mammas mage där lille Loke bakas..... *drömmer*

Svar på tråden SYLTFISK