Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

frila: sök på pricerunner!

• Fröken85

frila: Det vågar inte jag! 'haha'... Är så rädd att någon skulle se mig 'hihi'... Men jag spanar ju på vagnarna på stan! Men det är inte så mkt EL här, mest bara svart å de fattar man ju hur de ser ut... Vill se jungle-färgerna ju!

• Fröken85

frila: Du får lära av oss du... We will make you an expert..*ler*

yoyna: okej 3-5 cm låter ju mer normalt. Får väl kolla när det är dags nästa gång. Nu är det tanten som är på väg istället!

• Fröken85

Nu tackar jag för mig idag. Sambon sover bredvid och är inte jättenöjd med det sällskap som jag har varit ikväll. Vad kan det bero på?

Sov gott mina gummor!!!

• Fröken85

sus: Hej å va kul att du är här igen! Här är allt bra. Hur är det själv?

• Fröken85

Här är det bara bra. ska på en dunder-fest ikväll så det ska bli kul, hoppas jag!

Måste åka iväg nu, men hoppas att vi ses imorgon. Kommer inte sova hemma ikväll!

• Fröken85

Hejsan gummor!

Jag har varit jättesur på datorn idag. Internet har funkat en halv minut åt gången å sen lagt av igen... Men nu kom sambon hem å hjälpte mig fixa det. Helt ärligt är jag totalt värdelös när det gäller datorer!!!

Iallafall...

lusse: Stooooort grattis! Vad roligt med bröllop... Vi hoppas bara att det kommer finnas en söt liten brudnäbb med på bröllopet!!!

Är allt bra med er annars då???

• Fröken85

Tjejer, kan ni hjälpa mig med en sak... Sambon å jag har pratat om bröllop, men vill ju inte ha ett stort bröllop. Nu är det såhär att jag har jättebra kontakt med min mosters familj (mammas enda syskon, pappa har inga) och för mig känns det själklart att ha dem där. De är min FAMILJ. Däremot träffar vi väldigt sällan sambons mostrar med familj + farbror med familj. Jag vill verkligen inte ha dem där. Tillsammans är de ca 20 personer... Hur gör man??? Kan man bjuda min sida men inte hans?

Svar på tråden SYLTFISK