Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Vi flyttar in diskussionen från starta-tråden hit igen. Va ju ändå bara vi gamla som tjatade.

Iallafall; den här vagnen vill jag ha:

*Smidig men stabil vagn, som inte är för tung
    *4 lika stora hjul
    *Gärna sittvagn med fullt liggläge så man kan ha en mjuklift i
    *Svängbart handtag
    *Gärna modell liknande ELs vagnar

Ropa gärna när ni har hittat den!

• Fröken85

skrutt: Jag tycker egentligen att det är snyggare med en riktig liggvagn (el duo edge) men mina vänners små bebisar har legat i den några månader å sen har de inte velat ligga ner längre utan de har tagit bort liggdelen. Å då har man en ganska klumpig sittvagn istället... Jag velar så fram å tillbaka. Vet nog inte riktigt vad jag vill ha egentligen.

Jo, en lättvikts EL edge duo combi på ca 10 kilo...

• Fröken85

Jo cangon ha alla de funktionerna jag vill ha men gillar ju ELs design å tycker de är sååå snygga!

Gillar tanken på att gå med en liten i en fin citykorg...

• Fröken85

känns som det kunde varit jag själv som skrev inlägg 627.. haha.. synkade hjärnor, redan efter 2 månader!

Jag skulle gentligen vilja ha 2 barn tätt eftersom där vi kommer bo finns inga andra barn. Så de har någon att leka med iallafall. Sen beror det väl lite på när ettan kommer och hur jag ligger till med mitt pluggande. Skulle ju oxå vilja hinna jobba ihop en ordentlig fp innan 2an. Kommer nog inte ha råd annars... Vi får väl se!

• Fröken85

skrutt: Ja det är väl det som är det värsta med att köra avbrutet. Den där lilla lilla chansen gör ju att man hoppas någt så enormt... För mig är det faktiskt lättare att köra med kondom tills januari å sen skita i det helt. Jag har iallafall planerat att inte köra med äl-tester å sånt i början. Ska försöka att skippa det iallafall. Men man kanske ändrar sig när det väl börjar bli dags. Men har det inte blivit något på 6 månader då tänker jag göra ALLT för att veta exakt när man borde nuppa...

• Fröken85

Låter ungefär som min sambo det... Gråter med dig tjejen... Men han vill väl ändå va? Fast han inte tycker du behöver sluta s tidigt eller?

Men jag orkar inte ha dåligt samvete för att jag pushar min sambo nu. Vet ju att jag måste för att någonsin få en bebis... Känner ju honom så väl att jag vet att han blir överlycklig å en jättebra pappa när vi väl är där...

• Fröken85

Han säger väl ungefär så att han längtar inte och tror inte att han kommer börja längat förrens det verkligen är ett pyre därinne. Men han säger att det blir bra att börja i januari. Så det kör vi på.

Men när jag försöker pusha fram en tjuvstart så blir han bara motvillig så jag försöker att inte tjata!

Tyvärr så får jag nog helt enkelt försöka intala mig själv att det inte kommer bli nån tjuvstart... *snyftar*

• Fröken85

Klockren kommentar från skrutt:

(sambos) De behöver bara lite hjälp på traven att förstå vad de vill! :)

Ska spara den!

• Fröken85

lusse: önskar dig grattis i förskott gumman!

• Fröken85

haha.. jag sitter med laptopen å titta på top model..... e jag ensam om TM idag då? alla andra tittar på greys?

Svar på tråden SYLTFISK