SYLTFISK
238 dagar kvar tills jag ska elda kådisar!!! (Jag håller noga koll *hihihi*)
238 dagar kvar tills jag ska elda kådisar!!! (Jag håller noga koll *hihihi*)
frila: tur eller synd att det inte är dags nu??? *ler*
skrutt: ååå vad avis jag blir på alla dom som kommer att tjuvstarta... Jag vill ju oxå! Men jag inser mer och mer att sambon inte kommer gå med på någon tjuvstart, och jag vet ju oxå att för honom så är 2008 en tjuvstart i sig själv. Han ville ju vänta till 2009-2010 egentligen... Så han har kompromissat mycket för min skull....
Nu stänger jag av för ikväll. Ska plugga liiite bara å sen dra mig till sängs...
Hörs imorgon tjejer! Är så glad att ni finns här!
ååå skrutt, vad avis jag blir.. Jag vill försöka få sambon att köra igång i september/oktober för jag vill ha en juni-bebis ju! JAG VILL OXÅ TJUVSTARTA. Kanske ska vänta ett par månader å sen testa ditt knep?! Grattis iallafall!
Nu säger jag god natt tjejer! Sov så gott mina älsklingar!
hej tjejer!
Hoppas att allt är bra med er. Jag har haft en riktigt tuff vecka, men har ledig helg nu å det känns såååå skönt!
Jag blir oxå mer å mer inne på CC:n den e ju jättefin ju!
Nu ska jag mysa lite med sambon! Ha det så bra så hörs vi!
skrutt: jo, jag gillade racing red men antagligen som sittvagn då. Vill oxå ha kanske jungle lime på citykorgen. Man kan göra så va?
lusse: Vad duktig du är! Keep up the good work! Vet du om CC:n funkar bra på stig/grusväg?
Kan tänka mig sen när alla syltfiskana åker till ullared med sina CC i alla olika färger *drömmer*
kollade in cc:n med citykorg nu. Jag är såld, kan jag säga.... LOVE IT!