• Yoyna

SYLTFISK

Hej mina skengravida syltfiskar! Och ni som inte tror er vara det oxå, det är bara en tidsfråga!

Japp, både lusse å cia är garanterat gravida den här månaden!

Har just haft en bekant här med sin ett och ett halvt åring, det ville ha hjälp med att ta bort en färsting på killens hals.

• Yoyna

Frila: Jag som tycker spindlar är värst! Fästingar ska bara bort och dööö! Fort!

Skengravid syltfisk var det väl cia?

• Yoyna

Hello girls!

Extra hej till presens! va roligt att du är tillbaka! Har du verkligen bara varit borta en vecka??? Det är inte möjligt, jag hade ju seriöst börjat fundera på om du övergett oss!

• Yoyna

Hej igen!

Hinner bara snabba inhopp känns det som! Har jobbat idag och sen har mina två småbröder varit hemma hos oss och vi har grillat och de har lekt med A! Är så glad att vi bor nära släkten!!!

Cia: Du kommer bli en fena på golf! Och hoppas ni hittar en bil oxå!

• Yoyna

Här var man alldeles ensam, bara jag som inte har nått för mig en fredag kväll? A sover, J jobbar å huset är städat... Inget på tv å ingen syltfisk inloggad. Herregud vilen misslyckad kväll!

• Yoyna

Hej tjejer! Känns som evigheter sen jag skrev sist!

Var faktist i din hemstad i lördags lusse, hälsade på en sjuk släkting. Hade en liten tanke att jag skulle höra om du ville fika, men allt gick så fort så jag hann inte. Kanske en annan gång?

Ikväll var jag hos en kompis som väntar sitt andra barn, hon hade börjat få lite värkar så imorn är vi förmodligen barnvakter till deras son som oxå är mitt fadderbarn! Och sen får vi se bebis!!!

• Yoyna

Grattis till MVG lusse!

Håller tummarna för dig imorngon Thulan, det är BRA av dig att du går till gyn. Du kommer förhoppningsvis att få svar, och sen kan du få någon typ av hjälp, om du behöver det!

Pirrig väntan den här månaden oxå Cia, du vet hur du ska hålla spänningen på topp i tråden!

Idag har jag träffat nyfödd!!! Min kompis fick barn inatt, så jag tog med mig A och deras son och så hälsade vi på dom på BB! Så söt liten pojke, kolsvart hår och en liten lock på huvudet! Och förlossningen gick bra, men fort! En och en halv timme han dom vara på avd. innan han kom ut!

• Yoyna

Vet inte hu det fungerar med att bli kallad om du tackar nej lusse. Enklast är kanske att ta ett prov nu, då får du säkert veta att allt är ok och då vet du det inför graviditet och så. (Under graviditet och som nyförlöst ska man inte ta cellprov om det inte är nödvändigt).

Förändringar kan var både godartade och elekartade, oftast är de godartade, alltså ingen fara. Eftersom du tog ett prov för två år sen som var ok så är det säkert det nu oxå, men som sagt, kanske är det skönt att "komma in i rullorna", och veta att man blir kallad var tredje år?

Svar på tråden SYLTFISK