• Yoyna

SYLTFISK

A sover, J är ute å springer å min lillebror (som har datorn i sitt rum) är ute med kompisar. Jippi, jag får göra vad jag vill! Alltså hänga med er! (Vi bor tillfälligt hos min mamma eftersom vi renoverar badrummet om det är nån som missat det! )

Jäkla regler presens... Men jag antar att det har något med att göra att chansen för en mindre riskfylld gravisitet ökar om man inte är överviktig, och då är det lätt för läkare att se till bmi eftersom det är ett enkelt sätt att räkna på. Håller tummarna för att du kommer ner under gränsen fort!

Essa: Var det så du ville bli kallad??? Vi är inte förlovade, jag har hintat om att det skulle vara roligt i ett par år nu, men min sambo verkar inte bry sig så det dröjer nog! Kanske till nästa barn?

Grattis till att bilen är såld lusse! Äntligen!

Ang. att bli med barn fort så kan det ju faktist bli så oxå! Jag blev med barn en och en halv månad efter pillerstopp, vi hade sex lite extra då jag trodde mig ha äl, och det fungerade. Hoppas förstås på samma tur nästa gång men tror inte det går så lätt igen. Nybörjartur säkert!

• Yoyna

Haha, va många i mitt inlägg. Bara för att jag kan typ tre smajlisar! Puckojag!

Hoppas jobbet bli ok inatt Frila, trots stress och mycket att göra!

• Yoyna

Åh, vilken fin kyrka det var lusse! Där skulle jag oxå kunna tänka mig att bli gift!

Presens föresten, känner du dig fortfarande gammal med oss??? För jag är inte sååå mycket yngre än dig, blir faktist 26 alldeles strax! *stamp i golvet*

• Yoyna

Essa: Nja, inte så att han behöver gå ner på knä, jag vill bara att han oxå ska känna att det är något han vill, som känns viktigt. Annars skulle jag känna att jag tvingat honom till något han egentligen tycker är onödigt om dy är med på hur jag svamlar?

Lusse: Jo, vi pluggade både två. Jag hade just börjat min femte termin och J sin sjätte å sista när A föddes. Och det gick hur bra som helst!

• Yoyna

Hehe, nä inte idag, det är några veckor kvar! Lovar att säga till så ni kan säga grattis!

• Yoyna

Lusse: Hmmm, ska se om jag kommer ihåg... Vi hade nog en hyra på 3000 ungefär och sen räntekostand på kanske 1000 (bodde i bostadsrätt). Sen hade vi ofta ganska dyra bensinräkningar eftersom vi åkte till släkten nästan varje helg.

Men vi klarade oss på två csn- bidrag + lån och fp (jag hade lägsta och J lite mer).

Jag försökte att köpa så mycket barnkläder som möjligt innan, på rea och så. Men tyckte aldrig vi nehövde leva supersnålt faktist!

Hej på er, nu ska jag ut å gå lite med min mamma!

• Yoyna

Kikar in en snabbis, vi är hemma å målar taket i badrimmet! Jag städar i det som ska bli vårat lilla minikontor oxå!

Hoppas allt är bra!

• Yoyna

Grattis till att ni bestämt er för när ni ska starta fröken!!! Va roligt!

Angående ÄL-tester så tycker jag faktsist inte att det är nödvändigt att köpa innan man börjat försöka, ofta kan man lära känna sin kropp ändå. Billigare och ger en bättre medvetenhet om hur kroppen fungerar! Men självklart finns det tillfällen då tester är bra, t.ex vid väldigt oregelbunden menscykel.

• Yoyna

Meh, nu när jag ändå sitter vid datorn för jobbets skull så är det ingen som är här...

Svar på tråden SYLTFISK