SYLTFISK
A sover, J är ute å springer å min lillebror (som har datorn i sitt rum) är ute med kompisar. Jippi, jag får göra vad jag vill! Alltså hänga med er!
(Vi bor tillfälligt hos min mamma eftersom vi renoverar badrummet om det är nån som missat det!
)
Jäkla regler presens... Men jag antar att det har något med att göra att chansen för en mindre riskfylld gravisitet ökar om man inte är överviktig, och då är det lätt för läkare att se till bmi eftersom det är ett enkelt sätt att räkna på. Håller tummarna för att du kommer ner under gränsen fort!
Essa: Var det så du ville bli kallad??? Vi är inte förlovade, jag har hintat om att det skulle vara roligt i ett par år nu, men min sambo verkar inte bry sig så det dröjer nog! Kanske till nästa barn?
Grattis till att bilen är såld lusse! Äntligen!
Ang. att bli med barn fort så kan det ju faktist bli så oxå! Jag blev med barn en och en halv månad efter pillerstopp, vi hade sex lite extra då jag trodde mig ha äl, och det fungerade. Hoppas förstås på samma tur nästa gång men tror inte det går så lätt igen. Nybörjartur säkert!