• Yoyna

SYLTFISK

Hoppas filmen är bra frila!

Nej då, ingen bm här lusse, bara ett specialintresse! Håller tummarna för att din mens behagar dyka upp, den kommer nog ska du se!

Mitt val tabletterna är bra, lite av varje! Men erkänner villigt att ag inte åt något speciellt innan jag blev gravid med alva, och inte under graviditeten heller... Lite extra järn bara, och tomater för folsyrans skull!

• Yoyna

försvann igår för batteriet till datorn tog slut å sen vaknade A.

• Yoyna

ska kolla upp det där med folsyra lusse, men det blir nog inte idag!

• Yoyna

Hej tjejer!

Hoppas ni haft en ok midsommar, trots tråkigt väder!

Har faktist inte orkat engagera mig i Matildas öde, jag är vet med mig att det bara får mig att må sämre, så jag läser i princip aldrig trådar eller bloggor som är sorgliga, orkar bara inte.

Ang. den tråden du länkade till frila så tycker jag att du är otrolig som orkar och vill lägga ner så mycket tid på att förklara hur du upplever situationen. Själv blir jag bara less och tänker att alla gör sina egna val...

Hoppas innerligt att knölen försvinner frila, du ska se att det inte är något att oroa sig för! Hittade själv en ärtstor knöl på handleden förra sommaren, nojade ur och fick läkaren på jobbet att skriva en remiss för röntgen. Ingen fara såklart, nån typ av brosk eller ledvätska som läkt ut, och fick rådet från röntgenläkaren att den kunde försvinna om jag slog hårt på den med en hammare!!!

• Yoyna

Passar på att skriva lite nu när jag är hemma med fungerande internet. Vi har börjat med badrumsrenovering och kommer förmodligen inte bo hemma på två veckor ungefär... Alltså inga långa kvällar med er framför fl

Lusse: Shake här oxå, blä! Ang. tandställnig så förstår jag att du tvekar, men som thulan skrev så kommer du att tacka dig själv om tre år... Jag har faktist oxå planer på att ha tandställning nån gång i framtiden, men tyvärr inga pengar nu!

Thulan: KLart ni ska kolla seriöst på huset på Tidö, det är underbart där! Vi hade lite planer på att flytta dit om vi hade bott kvar i V-ås faktist!

Va roligt att se dig här igen Presens! Duktiga ni som jobbar på hela tiden!!!

• Yoyna

Snikar åt mig lite FL-tid på jobbet. Eftersom lunchen tar ca 30 sekunder att få i sig (naturdiet choklad lusse!) så får jag ju lite tid över!

Försöker ersätta så många mål som möjligt lusse, just nu bara andra dagen, men det känns ok. Hur gör du? Jag hade lite huvudvärk igår kväll, men jag hade nog druckit för lite! Just nu är en bra tid i månaden att börja på, just efter mens så är jag nästan aldrig sugen på nått, värre nån vecka innan!!!

• Yoyna

Wow, ett kilo på en dag fröken! Hur går det till?

32.000 är helt vansinnigt tycker jag, orkade inte ens läsa tråden! Fast okej, om man har de pengarna så varför inte? Men jag undrar varför man skytar med det???

Jag vill ju gärna ha råd med en ny vagn nästa gång, bara flr känslans skull och kläder får gärna komma från typ P.oP. men en del som var på listan var bara galet onödigt om ni frågar mig! (Erfaren mor... )

Svar på tråden SYLTFISK