• FiL81

SYLTFISK

tjenare tjejer!

Har ägnat heeela dagen åt att fundera på killnamn, och nu har jag det äääntligen:

GUSTAV Verner Jonathan

Gustav från mannens morfar, Verner från min morfar och så Jonathan för det år så fint. Passar dessutom utmärkt till

SIGNE Elisabeth Louise

hehe, nä skämt åsido. Inte har jag spenderat hela dagen med det! Nä har spenderat dagen med mina föräldrar inne i Frankfurt. Och nu på kvällen har vi alla lagat till en god middag med vit sparris till förrätt, lax i ugn, svamprisotto, yoghurtsås och sallad med hjortronvinäger. Glass och jordgubbar till efterrätt. Mums!

Har sett den där cancertråden.^*får rysningar^* stackars tjej!!!!

och hemskt oxå med den irakiska tjejen som blev stenad till döds....HEMSKT!!!!

nä nu måste jag lämna er - ska försöka drömma söta drömmar nu - trots alla hemskheter som händer ute i världen.

Imorgon är vi ALLA ytterligare EN DAG NÄRMARE bebis!!!

kram och godnatt!

• FiL81

Tjena tjejer!

Har missat lite här i tråden de senaste dagarna, eftersom mina päron har varit på besök. Vi har haft en härlig helg med shopping och sol. Åsså har vi köpt en ny grill! Grillade igår på balkongen! Najs!

Väntar nu på att mannen ska komma hem, blev en lång dag på jobbet för honom. *tokhungrig* Lusses pizza lät inte helt fel...här blir det dock bara mackor ikväll.

Susanna: kul med exjobbet! När börjar du med det? Då är väl du snart färdig då?

• FiL81

skrutt: härligt hus! vet dock inte om radhus är min grej - men ska man ha råd med nått i västerort så är det kanske det man får kolla in istället...

Hörni, har ni gjort det här vuxentestet:

www.vuxenpoang.com/

Jag är 25 år, men enligt testet hela 36!!! *huva*

• FiL81

skrutt: menade det första huset i Vällingby...ja det är ju sjuuuka priser som gäller i Stockholm just nu... hoppas de inte går upp ÄNNU mer tills vi vill flytta hem igen!

• FiL81

vill oxå ha kombi, men då en mindre sådan. är tokigt frälst i BMW touring 318 eller 320 diesel

• FiL81

fika låter bra

om ni skulle ha vägarna förbi Frankfurt så är ni alltid välkomna att kika in på en fika Så kan vi spana på billiga vagnar tillsammans *flin*

• FiL81

är lite avis på Cia som är skengravid - eller kanske tom riktigt gravid! Nu när man käkar piller så känns det lååångt ifrån någon graviditet - gäller tom skengraviditet....

ååå lääängtar tills jag slutar med pillerna så jag varje månad kan gå och hoppas (trots att det dröjer några månader med verkstan efter pillerstopp..)

• FiL81

yoyna: du är nog med gravid!

coolt, nu har vi två gravida i vår tråd! *smajlar*

• FiL81

Lusse: såg bilderna från lgh först nu - wow vilken lägenhet! hm, vi brukar ibland spela på lotto här i Tyskland - men bara när Jackpotten är över 10 miljoner EUR (ca 92 milj SEK) - om vi vinner nästa gång ska jag nog köpa ett par sådana lägenheter hehe

Svar på tråden SYLTFISK