-
Oh yeah då ryker dom jäklarnaFröken85 skrev 2007-05-08 21:31:21 följande:238 dagar kvar tills jag ska elda kådisar!!! (Jag håller noga koll *hihihi*)
-
Såg att ni nämnde EL Cangaroo...är den 3-hjulinger förutom UJ som jag tycker är snyggast! Och skillnaden i pris är ju ganska stor mellan UJ och Cangaroo.....men den är klart snyggats som sittvagn.
Absolut en värdig kandidat
-
Frila2 skrev 2007-05-09 09:08:35 följande:Är ju en "urban myth" att trehjulingar har lätt för att välta. De första på marknaden hade en tendens att göra detta men det var ju ett antal år sedan och idag är dem likvärdiga med fyrhjulingarna. Man kan ju tänka på att inte lasta för tungt i skötväskan om man ska ha den på styret men det får man ju göra med alla vagnar.
Ja jag har börjat kika på UJ också...men som sagt, sambon viker sig inte
Vi får väl se...
-
Stackars gumman!Cia80 skrev 2007-05-09 10:49:29 följande:Hej tjejer!Det blev inga glädjetårar igår Trots att jag försökt intala mig att det blir -09 så blev jag så besviken. Grät mig till sömns.Idag känns det bättre. Nu är det ju bara att försöka komma på det positiva med -09 Men enligt sambon ska det bli -09 oavsett om bebis dyker eller inte. Kelso,Hehe, skengravid är väl trevligt att vara
Förstår att du blir ledsen och besviken även fast du eg. kanske visste redan...finns det en liten gnutta hopp så sväljer man det med hull och hår! Är så orättvist att den enes önskan ska få väga tyngre än den andres!!
Men man får väl försöka hitta nån "silver lining" och 2009 är ju tidigare än 2010 osv. Att inom två år så är ni man och hustru och ska leva så resten av livet, då är knappa två år inte så mycket eg
*försöker tänka positivt*
-
Ja gör som Fi säger, fokusera på bröllopet. Är det bara 1½år kvar kan du tom börja planera då lokaler måste bokas i tid, det finns tusen olika klänningsmodeller att prova...och sen så hinner ni ju spara extra mycket och kan unna er det där lilla extra till er speciella dag också
Och tänk om du blir grav. nästan direkt? Då kommer du ha ett pyre i magen när du gifter dig, tänk vad häftigt!
Bebislängtan har fått komma i andra hand de senaste dagarna....när man ser Fi's bilder blir man ju så attans sugen på bröllop
-
Jag leker faktiskt med tanken på att gå och prova brudklänning och se hur utbudet ser ut här i stan så fort jag fått förlovningsringen på fingret

-
Ja ska nog dra med en kompis och prova lite
En vän till familjen sydde upp min balklänning så jag har ALDRIG provat fina klänningar så...
Hmm...sambon kom nyss hem och kläcker "Kan vi inte gifta oss nästa midsommar"....Eeh, vad har flugit i grabben?! Han som nyss var livrädd för att binda upp sig...
-
Men sen kom han på bättre tankar
Killar....*suck*
-
Men Frila då....klart du ska ha en fin brudklänning! Ex. Nixa har ju alla sina klänningar i alla storlekar från 32-64 och kan även göra större eller mindre vid behov.Frila2 skrev 2007-05-09 15:21:51 följande:Cia: förstår att du är besviken. Finns det bara en liten, liten möjlighet så hoppas man ju. Det låter ändå som att du redan nu fokuserar på det viktiga - ni ska ju gifta er. Vill också prova klänning men jag inser att jag måste sy upp en om det blir aktuellt. Finns inte så mycket snyggt (inga) i min storlek tyvärr. Inte med min kroppsform.Jag skull hälsat på en kompis idag men eftersom jag inte somnade i går förrän efter 04 och skulle upp kl 7 insåg jag att det inte funkade. Om jag hade åkt hade jag varit hemma vid kanske 16 och då behövt slänga mig i säng för att kunna sova innan jobbet. Funkar inte. Så nu har jag sovit ytterligare 3 timmar och vill sova någon timme i kväll så det ska funka. Väntar på att sambon ska komma hem med mat, vegetarisk sushi idag också.
Men nu måste ja fråga....Sushi....hur smakar det eg.? Jag som är en "konsistensmänniska" som klöker mig direkt om konsistensen är funky... -
Hmm...man kankse skulle prova sig på sushi....men just råååå fisk får mig att må illa
Men man måste ju prova!
Som jag fattat så är många brudklänningar ofta stora i storleken...finns ju många fina ! Men om du köper kjol och top separat då? En topp med snörning i ryggen borde ju funka.
www.nixa.se