Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Frila2 skrev 2007-05-09 15:48:23 följande:
    Nu ska jag kolla på klänningar *dräggel*En korsett-liknande topp hade ju inte varit fel. Köp vegetarisk sushi så slipper du den råa fisken. Förra gången köpte vi en sort med avokado, gurka, ägg (en pyttebit) och något mer. Supergått. Idag blir det bara veg eftersom vi båda tycker att det är godare.  
    Ja gör det, det finns alltid lösningar Nixa verkar ha fattat att alla inte är stöpta i samma form!

Hmm...får nog prova sushi någon dag! Fast just nu kör vi på diet....och till helgen på vår gotteri-dag ska jag laga Fi's goda lasagne
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Nej det e klart...sushi är nog inte den maträtt som svämmar över av fett Och ris är OK i min diet.

Hihi ja....hinta honom lite! *ler*

Vad gör ni ikväll Sytfiskar? Inte har ni väl tappat bebissuget

• enlitenbitkaka

Men Fi......nu börjar jag ju nästan gråta! Gud vad sött Vet inte om jag vågar skriva egna löften *feg*

FiL81 skrev 2007-05-09 19:52:28 följande:
    Jaaa! bröllop nästa midsommar - det vore väl nått Du ska se, snart börjar han böna och be om att ni ska börja tidigare med bebisverkstaden :)
    Hmm ja....som när han kom hem och sa "Jag vill att vi skaffar barn nu direkt".....ser någon några barn?! Nej något bröllop -08 blir det nog inte men vi kan ju alltid hoppas på -09
  • enlitenbitkaka
    FiL81 skrev 2007-05-09 20:05:33 följande:
    lusse: men ni har ju iaf redan tagit det första steget och planerar en förlovning! var det på midsommarafton som ni skulle förlova er?
    Ja det blir nog på midsommarafton Sambon ville det så han får väl bestämma....jag fick ju mer eller mindre välja vilka ringar jag ville att vi skulle ha så. Blir inget fancy bara han och jag någonstans.

Var ute och gick en promenad med vovven förut och då började han prata om bröllop (helt frivilligt!) Tydligen är inte bröllop närapå lika skrämmande som att skaffa barn och han sa att har vi råd så gör vi det -08 men det har vi nog inte....vill inte snåla allt för mycket!
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-10 22:11:26 följande:
    Lusse: Vad har du för planer för kvällen då?
    Jaså du spanar på vagnar på kvällskvisten...hittar du några?

Hmm no plans, bara sitta här i min ensamhet och väääänta på att sambon ska komma hem...*hatar att sova ensam* Han slutar 06:00 imorgon
  • enlitenbitkaka

Men vettu en sak Skrutt.....Citykorgen har handtag på sidorna och ska du inte gå några mil med den går den faktiskt helt utmärkt att bära

Såg två mammor på promenad förut...både körde CityCross, dne ena med duolift, den andra med CityKorg och den är verkligen jättefin! Tror det är ett kanonköp...!!
    Ang. färg så skulle jag ta en roligare färg på korgen med en mer neutral på sittdelen. Vill man ha vagnen även till nästa barn så är ju neutralt bäst och sen så kan man ju köpa korgen separat sen

• enlitenbitkaka

Cia:
    Ja visst är det trist? Nu har ju min bara varit borta sen 19 idag men det är ändå för länge

Skrutt:
    Ja den hade iaf handtag när jag klämde på den! Så stoppar man in dem i ett fack försett med dragkedja på sidan när dem inte används...! Kan säga att skulle vi ha en CC så skulle jag ha kört på JunglePink på liggdelen oavsett kön! Dem använder den bara ca. 4-6månader och då är dem så små att ingen bryr sig ändå
    Ang hjulen så har jag läst här på FL att i stort sett INGEN vill ha lufthjul då dem fick laga punkteringar in i oändlighet...

Svar på tråden SYLTFISK