SYLTFISK
Varför är det ingen som bor nära mig för? Vill också fika?
Jönköping är ju inte jättelångt och i Linköping är jag ju ibland.
Varför är det ingen som bor nära mig för? Vill också fika?
Jönköping är ju inte jättelångt och i Linköping är jag ju ibland.
Yoyna: tror tyvärr inte det med synkade cyklar funkar över nätet nej men man kan ju undra. Fick mens idag, skulle haft imorgon enligt uträkningarna så vi är rätt synkade några av oss
Pappa tyckte väldigt synd om sig själv när jag fortfarande bodde hemma och mamma, syrran och jag hade pms samtidigt och mens samtidigt. Då var det syyynd om pappa
Cia: jag har också ett symtom. Grym mensvärk (kan beror på att jag har mens men då vinner jag inget diplom).
Skrutt: Har också hört det tidigare men hur kan man missa det. Hur kan omgivningen undgå att se magen? Men tjejer är väl bra på att dölja grejer. Hon hade väl inte velat veta av att det var någonting där.
Nu har sambon kommit hit. Har varit på jobbet. Får väl vara lite social en stund. Ska sedan beställa lite filmer på nätet till honom. Han fyller år på söndag (mors dag).
Godnatt, hörs imorgon igen.
Hej på er syltfiskar och välkommen hem Thulan. Hoppas att du haft det bra.
Själv har jag precis kommit hem till mig efter att ha varit hemma hos mamma och pappa i några dagar. Längtade hem till katterna och min dator. Internet hemma är mycket snabbare, faktiskt flera sekunder snabbare varje sidvisning.
Jag har ett litet problem. Sambons pappa har frågat om vi vill åka till Kroatien med dem en vecka i sommar. Vilket vi självklart vill. Problemet är att mamma och pappa åker till Nice samtidigt och var gör vi av kattern. Någon som vet om det finns ett bra kattpensionat i gbg? Har ju kompisar som kan komma och mata katterna men Vinci är lite speciell och behöver mycket mänsklig kontakt och mycket lek men är väldigt speciell även i hur han leker. Om mamma och pappa hade varit hemma hade det inte varit några problem att ha katterna hemma hos dem. Svårt, dessutom måste vi bestämma oss imorgon om vi ska åka med eftersom de ska beställa då.