• Frila2

SYLTFISK

Cia: du kommer bli skengravid varje månad tills du är gravid på riktigt. Precis som vi andra.

• Frila2
    Cia80 skrev 2007-05-19 21:27:18 följande:
    Frila,Ja, det har du säkert rätt i. Kommer nog bli det vare sig jag vill eller inte.Vill verkligen ha bebis, men jag har ju inget val, jag måste vänta. För jag vill ju ha bebis med sambon inte någon annan.
    Det är ju det som är problemet. Eftersom man vet vem man ska ha som pappa så måste man ju vänta på att han säger ja. 
  • Frila2

Oj,  en riktig babyboom runt dig nu då. Tur att du inte är riktigt lika galen som vi andra, annars hade det nog blivit jobbigt 

• Frila2

Nej, nu är det dags för mig att sova. Ovanligt tidigt för mig men jag gick upp kl 10 och inte kl 13 som jag brukar. Trött.
    Godnatt . Hörs imorgon.

• Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-20 11:49:22 följande:
    *perfect* Mer sådana trådar....! Åh, amningskudde måste man ju ha!
    Precis min tanke. Det måste man ju köpa.
  • Frila2

Tänk vad mycket saker som man MÅSTE köpa. Läste en tråd där folk skrivit vad det köpt för meninglösa saker. Det var rätt mycket.

• Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-20 11:56:51 följande:
    Ja min inköpslista var lååååååång, nu är den några tusenlappar lättare Kommer bara köpa basicsaker i början som vagn, spjälsäng och bärsjal...man vet ju aldrig vad man får och behöver, kläder är ju typ onödigt att köpa.
    Oj, har du redan en lista? Känner mig lite efter. Har bara kollat på vagnar, inget mer. Sambon insåg precis hur dyr en vagn är. Undrar hur han reagerar när han kommer på vad ett barn kostar.
  • Frila2

Idag har jag städat i min systers båda rum. Hon har ett tvrum och ett sovrum och städa kan hon verkligen inte. Mamma orkar inte längre gå efter henne när hon släpper grejer överallt, hon har gjort det i 27 år redan. Det ser verkligen ut som en bomb har slagit ner. Har städat i 6 timmar redan och har inte ens varken dammsugit eller dammat. Har bara plockat bort saker, mjukisdjur, cdskivor, vhs- och dvdfilmer som ligger överallt, lösa utan fodral och mängder med fodral. Mängden kläder på golvet i hennes rum är ungefär så mycket som jag använder på en månad. Suck. Men nu kan man se golvet iaf och även skrivbordet börjar komma fram nu

Imorgon ska jag ta med syrran till hennes daglig verksamhet och sedan fortsätta städa. Kul. Nu ska jag kolla på tv och äta lite glass. 

• Frila2
    Skrutt 83 skrev 2007-05-21 19:41:43 följande:
    Åhh kolla detta hus, jag är förälskad!!www.hemnet.se/a.aspÖnskar man hade pengarna bara!
    Riktigt fin. Hade varit betydligt dyrare i utgångspris här men... Hade kunnat tänka mig den!
Svar på tråden SYLTFISK