• Frila2

SYLTFISK

Åh, Lusse du är vaken!

Nej, börjat jobba tyvärr. Har ca 7½ timme kvar på arbetspasset Hoppas på en lugnare natt än igår. Då ringde det nonstop kändes det som om jag fick jobba över med 30 minuter för att hinna skriva färdigt journalanteckningarna. Inte så mycket med 30 minuter men om man redan jobbat 10 timmar då är 30 minuter mycket..

• Frila2

Handlar Kungsholmenfunderingarna om att träffa syltfiskarna? Missat nåt känns det som. När är folk lediga i sommar då? Själv har jag semester i augusti.

Hoppas du får sambon att gå med på din bra idé cia. Tycker det låter perfekt. Vart tänker ni åka?

G och jag åker nog inte någonstans i sommar. Vi sparar ju pengar och sedan så vet vi ju inte hur det går med jobb för honom efter sommaren. Har har jobba juni juli. Augusti får han men har inte skrivit på men efter det vet vi ingenting och det är väldigt ont om jobb i gbg.

• Frila2

Ok, nu hänger jag med. Hoppas att det bli en dag när alla kan. Jag jobbar ju varannan helg. Skulle också vilja åka på semester men vi kommer nog åka till Linköping som längst i sommar. Sambon är ju därifrån. Tyvärr har sambon kanske ingen semester i sommar och kommer jobba 100 % natt så då funkar det ju inte att åka någonstans.

• Frila2

Ja men det var ju där du bodde!! Hade glömt det. Klart vi måste träffas då!

• Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-16 00:15:26 följande:
    Ja att låta dem bearbeta det i sin egen takt är nog det bästa receptet...och sen kanske påminna dem lite diskret då och då utan att tjata. Men en resa kan nog göra susen
    Varför måste de vara så tjurskalliga. Tyvärr har sambon lagt på minnet en kommentar från dr phil (har tvingat honom att se ibland). Det behövs två ja för att skaffa barn men bara ett nej för att inte göra det. Det är väl iof riktigt att man ska vara överens men det är väldigt irriterande för den som vill som måste vänta på den andra.
  • Frila2

Godnatt Cia.
    Här kommer jag ju vara vaken till 08:00 när jag kommer hem.

• Frila2

Eller hur är det så. Men det handlar väl om att ett barn ska vara önskar och inte komma till genom att den ena blir lurad etc.

• Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-16 00:39:03 följande:
    Nej jag kan inte förstå hur en del mixtrar med skydd och så för att lura sig till ett barn för attt kunna hålla fast någon i ett förhållande. Helt sjuk. Men där är det en viss skillnad enligt mig. Min sambo vill ha barn med mig, bara inte just idag...så lite tjat ser jag bara som harmlöst
    Ja, det är stor skillnad. Att envist tjata är inte samma som att sticka hål på kondomerna eller låtsas ta sina p-piller. Tjat är helt harmlöst, som tur är
  • Frila2

Tur att jag ska börja jobba dag efter sommren då
    Hatar nattjobbet! Trist att sova bort hela dagen och sedan vara vaken hela när alla sover.   

Svar på tråden SYLTFISK