Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Lusse: aha ok, tack för förtydligandet! Tur att vi har en alldeles egen barnvagnsexpert i tråden =D

• Skrutt 83

Lusse: Jag vet hur det är, om jag lade ner hälften av den tid jag lägger ned på FL och bebistankar i mitt pluggande skulle jag nog vara kursetta! Om man bara hade samma passion för plugg som bebisar skulle skolan gå som en dans! =)

• Skrutt 83

Lusse: Nää det går bara inte att slita sig!! Ja att vara supermamma är 100 gånger viktigare än att vara kursetta! Det är ju den viktigaste uppgiften man har i livet!

• Skrutt 83

Lusse: Ja man blir lite nervös när man tänker på det, känns verkligen konstigt att man ska ha en liten person som skapats av kärlek mellan mig och sambon!

Åhh man blir ju så partysugen när man hör andra festa, surt att behöva sitta in och plugga.. Hehe ja det är ju perfekt med motivation till träningen! =)

ok, har inte hört den tror jag, ska försöka söka upp den!

• Skrutt 83

Frila: ja det är verkligen skrämmande men ändå så häftigt! Ja eller hur? Man kommer förvänta sig att den ska kunna gå och tala =D

• Skrutt 83

Nää tjejer nu ska jag slappa lite och se på TV innan jag ska gräva ner mig i böckerna igen! Ha en bra kväll tjejer, kikar säkert in lite senare igen! Kram på er!

• Skrutt 83

Lusse: Hehe nu fick du mig att känna mig riktigt knäpp, brukar nämligen stoppa in en filt eller kudde under tröjan och fråga om det ser verkligt ut. Han brukar titta på mig, skratta och säga att jag inte är riktigt klok! Brukar även spänna ut magen och fantisera så jag antar att han har rätt, jag är nog inte riktigt klok! =D

Cia: Ja du lär ju vara skenis varje månad! =)

• Skrutt 83

Yoyna: Härligt med babyboom! Jag har en kompis som ska ha i juni, en i augusti och en i november så det lär ju bli en hel del träffande av små bebbar framöver!

Frila: Sovgott!

Svar på tråden SYLTFISK