SYLTFISK
Hihi, vem vet det kanske fungerar över nätet, jag ska ha om ca 1 ½ vecka! Ungefär samtidigt som Cia alltså, fast hon blir nog utan denna månad ;)
Hihi, vem vet det kanske fungerar över nätet, jag ska ha om ca 1 ½ vecka! Ungefär samtidigt som Cia alltså, fast hon blir nog utan denna månad ;)
Lusse: Får inte upp din länk =(
Cia: hehe nä vi får väl se =)
Cia: Där misstar du dig allt, det är minst lika spännande för oss! =D Glöm inte att vi vill höra om ALLA symtom och tecken! =)
Fi: Tack för inbjudan, kikar absolut förbi nästa gång jag är i Frankfurt. =D
Yoyna: Klart du är gravid =D
Hehe, ja det vore nåt med en sådan tävling!
Cia: Det är bra, så vi inte missar nåt symtom! =)
Frila: Låter ju helt otroligt! Har hört om liknade fall förrut men det låter ju så skummt. Tycker ibland jag känner nåt inne i magen som rör sig, men det är nog bara tarmar som rör sig dessvärre =)
Cia: Ja men det har jag hört är ett MKT vanligt symtom =D
Lusse: Ja vi skulle vinna med hästlängder! =)
Frila: Sov så gott!
Cia: Men det är väl just det som många sagt, att de haft sån mensvärk att de varit säkra på att mensen skulle komma vilken dag som helst och verkligen inte väntat sig ett +! =D
Cia: äsch tycker det är kul att snacka symtom! Tänk vad kul när vi alla sitter här och jämför. Eftersom att majoriteten här inne verkar gilla att planera och göra listor så lär vi ju ha ett helt gäng listor. Listor på ÄL, BIM, symtom, antal försök mm. HIHI det blir roligt det!