SYLTFISK
nä hörrni syltfiskar, nu ska jag oxå umgås med mannen. Hans bror är kvar här och de ser på en konstig tysk film. Verkar iaf finnas en plats ledig bredvid mannen i soffan och där vill jag krypa upp.
Ha det bra hörrni!
nä hörrni syltfiskar, nu ska jag oxå umgås med mannen. Hans bror är kvar här och de ser på en konstig tysk film. Verkar iaf finnas en plats ledig bredvid mannen i soffan och där vill jag krypa upp.
Ha det bra hörrni!
tjenamors!
Denna syltfisken mår prima
Har precis varit ute och sprungit en runda. Behövdes verkligen!
Skrutt: Härligt med Drottningholm av alla ställen!
elessario: en skorpion? udda husdjur... hihi
Skrutt: Nä, hon har tydligen inte testat ännu...ujuj...tror att hon tänker att mensen ju borde komma snart, och när den kommer så behöver hon ju inte testa.... Vad är det för sätt att tänka på?!?!
Godmorgon!
Shit, inte visste jag att det kunde snackas sa mycket pa bara nagra timmar. Har visst missat en del, trots att jag var inloggad till 21 igarkväll...
Aja, är pa jobbet nu - trött och längtar efter bebis och ledighet!
Tjena tjejer!
Har precis haft tysklektion (har en privatlärarinna som kommer hit till jobbet och lär mig - jobbet betalar!), men jag har fruktansvärd huvudvärk nu - känns som om jag haller pa att bli sjuk. huvaligen!
Och matte har ni diskuterat- Hehe. Det är ju nästan som om huvudvärken försvinner direkt nu när jag hör det! Älskar matte!!! Saknar det sa fran KTH-tiden. *fniss* Ingenjör som man är...
Typiskt, mannen ringde precis. Han satt fast i kö - och han som ska komma och hämta mig pa jobbet...
hejsanhej
usch, mår inte bra idag. snuvig, förkyld, ont i huvudet, ont i halsen och ont i kroppen. Mannen har varit underbar snäll ikväll - stoppat om mig i sängen, fixat te och huvudvärkstabletter - varit iväg och handlat och bullat upp med melon och jordgubbar.
wow - jag älskar honom så!!!
presens: verkligen kul jobb du har!
och just det - när jag låg i sängen och yrade och försökte vila så somnade jag en stund och drömde om beeeeebisar!
drömde att vi nästa år, den 1 maj, gav min pappa en t-shirt i 60-års present där det stod "morfar" på....hihihi hoppas det blir så!