SYLTFISK
fröken: later som riktigt trevliga planer! Härligt att ha ett hus att fixa med!
fröken: later som riktigt trevliga planer! Härligt att ha ett hus att fixa med!
skrutt: nope, inge bakis idag - blev bara en öl och ett glas vin igår. - kul att du bestämt dig för att plugga dubbelt! lycka till!
här har vi tagit en vin-dag ute i det gröna. har varit på två vingårdar, provat vin och utökat vårt förråd i vinkällaren. Sedan blev det en härlig promenix kring vingårdarna med pic-nic och allt. Mannen är nu ute och springer. Önskar jag kunde följa med, men känner mig inte helt frisk ännu.
hehe, vi har köpt det nya Nintendo Wii. Vad gillar ni TV-spel? Det blir det första TV-spelet som vi har köpt tillsammans. Himla skojs är det faktiskt då man ju faktiskt oxå RÖR på sig framför TVn! Mannen har blivit grymt duktig på tennisspelet - är nästan rädd att han ska slå sönder nånting runtomkring sig då han står och slår framför TVn hehe..
lusse: wow va fin stolen blev! Ni måste ju såklart köpa ett Wii! Det har ju sålts så många konsoller så säkerligen kommer de ut med en massa nya spel snart oxå. Dessutom är det ju heelt annorlunda än de andra spelen, då man är mer interaktiv och "rör på sig". Helfränt!!!
cia80: ojoj, snart tror jag det blir ett plus för din del!! hihi
ååå har varit totalt bebisknasig de sista dagarna - tror mannen börjar närma sig mina tankar allt mer. Han berättade ju att han faktiskt blev lite BESVIKEN när jag fick mensen härsist....
mmm, mannen bakar rabarbersmulpaj nu...härliga dofter från köket!
lusse: äsch, försök övertyga honom - inte är det löjligt med Wii! Dessutom finns ju Zelda - klart det bästa äventyrsspelet - åsså är det ju mycket billigare än de andra spelen. Varför lägga flera tusen på ett TV-spel, då man kan få en schysst dator för lika mycket lixom?!? Hehe, men det ligger nog nått i det att vi fick gå till leksaksavdelningen för att köpa Wiit medan de andra spelen fanns på datoravdelningen...
jodå, mannen min är super när det kommer till köket, matlagning, bak och kakor. -Stor anledning till att jag föll för honom... Han påstår att han bakade sin första sockerkaka helt själv vid 4 års-ålder ;) hihi.
nä, nu blir det mys med mannen i soffan, lite mat (spagetti och köttfärssås) sedan paj!
trevlig kväll på er tjejer!
nu har mannen och jag haft ett lååångt bebissnack och kommit fram till att jag slutar med pillerna nu i nov/dec, låter kroppen komma igång (hur lång tid det nu kan ta?) och att vi sedan kör igång på allvar i mars 08!
anledningen till start just i mars, och att vi inte "kör på" direkt efter p-piller stopp i nov/dec, är att vi inte vill riskera att en bebis kan komma i aug-okt 08 eftersom maken kommer ha fullt upp med en kina-projekt då och antagligen kommer åka på många resor fram och tillbaka dit - inte vill vi då att jag ska sitta ensam här med stooor mage eller med en liten plutt-bebis.
känns skönt att ha bestämt oss nu..
blir alltså till att köra med andra skydd mellan p-piller stopp i december och bebisverskad i mars...
sååå, jag joinar alltså mars-gruppen nu!!
var det någon som planerade att starta i mars 08?
fröken: äsch ja, det tänkte jag inte på, att jag kunde kolla i TS vilka som skulle börja i mars - ingen tydligen :( aja, du får gärna flytta mig till mars eftersom det är ju det som gäller nu! Hamnar då emellan januaribrudarna och skrutt.
Skrutt: hur var det nu, varför skulle ni börja just i april/maj?
Har förresten lagt upp lite nya bilder i min presentation, så kan ni se hur vi har det här i Frankfurt. Oxå lite nya bilder från bröllopet förra året...*drömmer mig tillbaka*
nä ni tjejer, nu väntar sängen - imorgon arbete... och tänk, om ett år kanske jag har en bebis i magen!! weeeee!
Hej jag heter Sofie och är också FL:ist. Har varit beroende sedan årsskiftet.