Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Skrutt oc Lusse: Här kommer nog jag ta ut den mesta ledigheten (om inte all) eftersom jag pluggar och sambon jobbar. Det går helt enkelt inte ihop annars.... Lite tråkigt, men tyvärr enda lösningen....

När det gäller skydd så har jag snällt fått fixa kondomer oxå. Sambon säger bara att om vi inte har det så blir det inget sex. Å han har lättare att avstå än jag i det här förhållandet. Här är det jag som blir tokig....

Sambon viker sig inte... Jag har fortfarande ingen aning om vad "planen" är. Så jag försöker stäla in mig på januari även om hoppe för tjuvstart finns där fast jag egentligen inte vill hoppas. jobbigt det här!

• Fröken85

Skrutt: Vad skönt med lugnande besked om vovven! Känner som du när det gäller tjuvstarten. Försöker ställa in mig på januari, men enbart en positiv överraskning om det blir tidigare. Tyvärr planerar ju hjärnan lite fritt ibland även om det inte är så man vill tänka. Tror jag är lite undermedvetet schizo... *ler*

Cia: Ekonomin är ju en ganska viktig del (tyvärr). Allt hade varit mycket lättare om man slapp bry sig om pengar och jobb... Men vad skulle man göra då lixom?

• Fröken85

Cia: Jag vill oxå! Förstår faktiskt inte hur jag ska stå ut ytterligare 7 månader innan verkstan börjar och sen har man ju ingen aning om hur lång tid det tar att bli gravid. Å sen är det 9 månader kvar tills bebis komemr oxå. Fy f*n, det är ju en evighet..... (gud va negativ jag låter...)

Jag vill snusa på bebis nuuuuuu... Jag vill gå med barnvagn nuuuuuu....

• Fröken85

Mmmmm, jo tänk om det tar sig på första försöket. Det är min dröm..... Sambon är övertygad om att vi kommer bli gravida direkt. Det är inte jag. Med min vanliga tur så kommer det dröja...

Egentligen kan jag inte förstå varför sambon inte bara kan säga; Fine, vi kör i oktober. Han vill ju ha barn med mig, och det snart. Jag vill ju inte börja förräns i oktober, även om han hade velat tidiagre, eftersom jag vill kunna läsa klart iallafall nästa vårtermin.... Jag förstår bara inte....

• Fröken85

Cia: Näe, man anpassar sig efter ekonomin.... Det gör man alltid! Så det blir nog inga problem!

Japp, hörs imorgon! God natt!

Jag är nog kvar här en stund till å ser om någon annan droppar in!

• Fröken85

Näe, nu är jag trött å ska nog försöka sova lite! Godnatt syltisar!

• Fröken85

Vet ni vad.... borde inte vägt mig idag, men gjorde det ändå. Vågen stod på 65.1...alltså -1kg... GLAAAD!!! vet ju att man egentligen inte kan jämföra från dag till dag, men det sk*ter jag i *ler*....

• Fröken85

Lusse: Man tackar... Skönt att veta att ansträngningarna iaf ger något resultat. Måste gå ut å gå en timme idag oxå, men det är alldeles för varmt för att mna hundar ska orka det. De vill bara ligga å sova nu när det är varmt. Eftersom jag jobbar kväll idag kan jag ju inte göra det när det blir svalare heller. Jag får nog ta en vilodag idag då, så får sambon sköta hundarnas motion ikväll!

Vad gör ni annars då tjejer?

• Fröken85

Lusse: Vad duktig du är med motionen. Själv är jag superlat idag i värmen... *ler*

Det är inget kul när man får sådana viktchocker.... Men man blir ju iaf motiverad!

Presens: Hej på dig igen! Hur är det?

Skrutt: Skönt att vovven är pigg å glad! Det är så hemskt när djuren är dåliga...
    JO, risken är ju att man ökar lite under helgen. Brukar på något konstigt sätt bli så..*ler*

Hoppas knät blir bättre!

• Fröken85

Nämen, här kommer man hem efter en  superstressig em/kväll på jobbet å förväntar sig en massa intressanta diskussioner här, å så är det helt dött! Va? Vad gör ni syltisar? *ler*

Ibland blir man bara så glad. När jag kom hem nu så har sambon städat hela lägenheten (okej, jag får dammsuga imorgon, men allt annat)... *älskar gubben min*

Imorgon är jag ledig å då ska jag göra fint här hemma inför midsommar: städa, tvätta och baka lite hade jag tänkt... Blir en jordgubbspaj (men jag får inte ens tjuvsmaka ju...)

Cia: Ja, snäll har du allt varit!!! Hur mås det idag?

Presens: Tårkigt att du gått upp, emn så blir det ju ibland Det går lite upp å sen går det ner. Precis som hela övriga livet. Vad roligt att renoveringen går framåt. Då närmar sig ju verkstan med stormsteg!!!

Svar på tråden SYLTFISK