Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Skrutt oc Lusse: Här kommer nog jag ta ut den mesta ledigheten (om inte all) eftersom jag pluggar och sambon jobbar. Det går helt enkelt inte ihop annars.... Lite tråkigt, men tyvärr enda lösningen....

När det gäller skydd så har jag snällt fått fixa kondomer oxå. Sambon säger bara att om vi inte har det så blir det inget sex. Å han har lättare att avstå än jag i det här förhållandet. Här är det jag som blir tokig....

Sambon viker sig inte... Jag har fortfarande ingen aning om vad "planen" är. Så jag försöker stäla in mig på januari även om hoppe för tjuvstart finns där fast jag egentligen inte vill hoppas. jobbigt det här!

• Fröken85

Skrutt: Vad skönt med lugnande besked om vovven! Känner som du när det gäller tjuvstarten. Försöker ställa in mig på januari, men enbart en positiv överraskning om det blir tidigare. Tyvärr planerar ju hjärnan lite fritt ibland även om det inte är så man vill tänka. Tror jag är lite undermedvetet schizo... *ler*

Cia: Ekonomin är ju en ganska viktig del (tyvärr). Allt hade varit mycket lättare om man slapp bry sig om pengar och jobb... Men vad skulle man göra då lixom?

• Fröken85

Cia: Jag vill oxå! Förstår faktiskt inte hur jag ska stå ut ytterligare 7 månader innan verkstan börjar och sen har man ju ingen aning om hur lång tid det tar att bli gravid. Å sen är det 9 månader kvar tills bebis komemr oxå. Fy f*n, det är ju en evighet..... (gud va negativ jag låter...)

Jag vill snusa på bebis nuuuuuu... Jag vill gå med barnvagn nuuuuuu....

• Fröken85

Mmmmm, jo tänk om det tar sig på första försöket. Det är min dröm..... Sambon är övertygad om att vi kommer bli gravida direkt. Det är inte jag. Med min vanliga tur så kommer det dröja...