Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Thulan: Jag är här och deppig (se ovan i tråden så förstår du).. Men ni piggar upp mig rejält, ch nu sitter jag å spanar vagnar och gör bebisbudget. Kanske inte dämpar längtan, men det är kul! Vad gör du, gumman?

Lusse: Mmmm, jag gillar verkligen BTn och planen jag har just nu är att köpa en sån, men sen även köpa en begagnad typ Nizza att ha när man ska gå hemma på landsvägar och grusvägar. Jag misstänker ju att man kan kommer tillbringa rätt mycket tid inne i stan när man äntligen får bebis så då är det ju bra att ha en smidig vagn. Men sen kommer vi ju säkert gå mycket hemma oxå å då är väl Nizzan en jättebra vagn till det. Det är väl just stigar som BTn inte är optimal till kanske. Men Nizzan finns ju för ca 1000 kr beg. så då behöver man ju inte vara så rädd om den heller! Tycker jag har en perfekt plan nu *ler*... Nu saknas bara pyret!!!

• Fröken85

Frila: Tråkigt med mens. Hoppas värekn går över snart.

Ja, jag får nog snällt vänta med dig till januari. Det värsta var ju att jag var sååå inställd på januari när den här diskussionen kom upp härom dagen å allt hopp tändes igen... Men jag överlever. Jag är bara glad att jag vet att han iallafall vill ha barn med mig.

Men som sagt. Jag har iallafall 7 kg kvar innan det är aktuellt. Så jag har lite att lägga min energi på!

• Fröken85

Thulan: Ja då deppar vi ihop. Visst är det jobbigt när man bara får se på när andra får... Men det är inte så långt kvar för oss heller, gumman! Snart är det våran tur!!!!

• Fröken85

Frila: Men du får vara med och peppa med oss. Även om du vill gå ner mer kanske så är det ju alltid en början... Vad har du för mål och hur mycket vill du gå ner?

Själv hade jag hela tiden 50 kg som mål, men har insett att jag skulle bli alldeles för smal. Jag har lixom nojjat över min vikt sen jag var 12 och jag kan säga att då var jag absolut inte överviktig, men det trodde jag då. Hela högstadiet trodde jag oxå att jag behövde gå ner, medans den egentliga viktökningen kom i gymnasiet så jag träffade sambon. På 6 år har jag gått upp ca 12 kg (66 kg nu) och hela tiden velat gå ner till 50. Skulle se ut som ett skelett ju, och det vill jag inte. Så 60 blir min nya målvikt även om 55 kanske vore idealt (är 160 lång).

Va inte ledsen gumman!!! *kramar om*

• Fröken85

Frila: Alla har vi sånna dagar. Jag förstår dig. Fattar om det känns jobbigt. Men du vet att du är alltid välkommen att vara med om du känner för det...Skrattande

Oj, tio kilo på en sommar. Det är inte illa... Vad duktigt!!!

Jo, p-pillerkilona sitter ju lixom där de sitter... Allt svällde lixom när man började med de, men det värsta tycker jag är att nu när man slutade med de kunde man ju fått gå ner lite igen. Men näe då, det enda som krympte var brösten och blev mycket mer hängiga. Visst, de va små hängiga degklumpar innan, men nu är de f*n som påsar med smet i istället *asg*.

• Fröken85

Jo tack. Har ett par hängiga c-kupor. *ler* Förstår att det måste vara svårt att hitta toppar. Ibland har jag precis samma problem, fast tvärtom. Och jag har ändå inte stora bröst. Förstår hur jobbigt det måste vara att ha riktigt stora bröst.... Fast små är ju inte heller kul i det avseendet, så som alltid är väl lagom bäst. Vad lagom nu är?

Just nu börjar jag bli orolig för min vikt. Jag har ju lovat mig själv att det inte blir någon bebis förrän jag är nere på 60, men det är just de här kilona jag har försökt gå ner så många ggr innan och aldrig lyckats. Jag har ju även tvingat sambon att ställa ett ultimatum till mig. Och han är hård, så jag måste verkligen ner. Fast med bebis som motivation måste det väl gå, va?

• Fröken85

Nu segar fl så jag orkar inte hänga här mer.... Nu blir det sovasovasova för mig.

Nattinatti!

• Fröken85

God morgon... Vilken natt jag haft. Jag har t  om drömt om bebis och barnvagnar i natt. Å jag msåte säga att jag va j*vligt snygg med en BT framför mig Skrattande

Idag är jag ledig så jag tänkte göra min sista skoluppgift idag. Sedan måste jag åka å handla. Men först tänkte jag kolla lite på tv, käka frukost och gå en längre morgonpromenad. Måste ju gå minst en timme om dagen nu!

• Fröken85

Skrutt: Fy vad tråkigt med er hund. Det gör ont i hjärtat på mig... Hoppas hon blir frisk snart er lilla älskling. Tyvärr är ju livmoderinflammation jättevanligt på hundar... Så tråkigt tycker jag..... Önskar er iaf lycka till med vovven!

Idag har jag varit duktig! Gick en timme med vovvarna på morgonen. Efter det gjorde jag klart min komplettering ch sedan har jag gjort massa ärenden på stan. Nu har jag precis ätit en stor skål med jordgubbar och mjölk (det kan väl andå inte vara onyttigt?)

Kram till er tjejer!

• Fröken85

skrutt: Nämen det var väl ful. Var den inte det? Hahahah...... Fast vagnen är fin! I LOVE!!!

Oj, 4 månader redan. På midsommarafton har vi skrivit två månader i syltfisk! Då blir det kalas.

Just nu längtar jag bara till 1 oktober. Eftersom sambon lovade att jag skulle få reda på hans "plan" i september så måste jag ju iallafall vara något visare inan den 1 okt. Dit är det tre månader drygt... Tre låååånga månader...

Svar på tråden SYLTFISK