SYLTFISK
Skrutt: Ja, jag betalade med kort. Det finns inte så mycket pengar på mitt konto ändå så...*ler*...
Ja, jag ville ju gärna att min kropp skulle vara "hormonfri" innan verkstan sätter igång. Och det borde den ju bli på 10 månader.. haha..
Skrutt: Ja, jag betalade med kort. Det finns inte så mycket pengar på mitt konto ändå så...*ler*...
Ja, jag ville ju gärna att min kropp skulle vara "hormonfri" innan verkstan sätter igång. Och det borde den ju bli på 10 månader.. haha..
Lusse: ang. killar; min pojk är tatuerad så det räcker tycker jag... men han vill ha mer. Men det gulligaste är att han har sparat ena underarmen för där ska han tatuera in våra barns namn sen *älskar*... Annars så är sambon min rakad på huvet å oftast skäggstubb (en riktig slusk, haha)... Ja ni såg väl lite på den ena bilden. Men det kommer fler snart.... Så han är väl MIN typ av kille helt enkelt...
Jag har läst hela boken Sandor/ida idag. Det var segt. Men nu har jag pluggpaus ikväll. Denna veckan kommer bli halvt hel*e*e:
Imorgon blir det skola 8-17 sen en bok att läsa på kvällen.
Tisdag oxå heldag i skolan, sen ett arbete att göra på kvällen.
Onsdag ska jag vara funktionär på en agilitytävling här hemma.
Torsdag är det skola 8-12, fika med en gammal kurskamrat på eftermiddagen. Hitta studentpresent till syster+kusin+kompis och födelsedagspresent till sambons syster.
Fredag är det studentfirande från ca 11-->. Å då måste jag fixa blommor till de vi ska fira innan det...
Lördag är det jobb 12-21.
Fy fanken säger jag bara. Tur att jag börjar bli lite friskare iallafall... (behövde beklaga mig lite, tycker lite synd om mig själv...)
Hej mina söta syltisar!!!!
Nu är det evigheter jag var härinne! Har saknat er ju!!!
Hur är det med er tjejer?Med mig är det bara bra iallafall. Längatr såklart efter bebis, men har inte riktigt haft tid att längta så mycket 'haha'. Jag har pluggat som en galning, och jobbat som en galning och varit allmänt upptagen det senaste. Nu blir det nog bättre när skolan är slut iallafall. Väntar på mina resultat av senaste hemtentorna, hoppas de gick bra!!!!
Fi: Vilke fint litet hus! Hoppas du fyttar hem till Sverige snart då! Så vi kan ha bebisträffar sen!
Sus: Grattis till tentan!!!
Lusse: Fy vad jobbigt med bilen. Hoppas den går igenom snart... Å förresten; jag tror ni skulle klara er även om du var hemma, bara man vill och är beredd att göra uppoffringar...
Cia: Vad jobbigt med tejerna på jobbet. Du får trösta dig med att ni iallafall har planer på att skaffa barn, även om det inte är nu. Var glad att du har träffat mannen du vill leva ditt liv med och bilda familj med, det är inte alla som har gjort det... Deppa inte ihop gumman, det är snart din tur oxå!!!
skrutt: Va kul att ni saknat mig med, har saknat er ju!!! Jag jobbar som en galning nu ett par veckor och sen är jag ledig v 29-31. Så det ska bli såååå skönt!!! Själv då, jobb eller semester?
Vad gör ni annars tjejer? Jag har precis delat en flaska vin med en kompis här hemma ch ska umgås lite med sambon nu! Hörs kanske senare ikväll!
thulan: Jag är vaken!!!
lusse: Ja det är så jobbigt när man får dubbla budskap hela tiden. Man börjar ju hoppas så mycket....
cia: näe, du väger inte mkt. Jag väger 67 till mina 160 cm så du är liiiiten...!
thulan: Jag kommer inte heller tjuvstarta... Du behöver inte känna dig ensam!
frila: jag kan hjälpa till att bränna pökpåsar. Men jag vill nog snällt vänta till 17e januari då... eftersom det är det magiska datumet som sambon bestämt...*ler*
lusse: jobbigt att bli skenis varje månad. Jag har sluppit det som tur är och nu sitter jag här med mens igen. Men varje gång den kommer så vet jag att det har gått en hel månad sen sist och att man nu är ännu närmare verkstadsstart!
lusse: Jag är med student ju! Får inte jag någon pepping??? *ler*
lusse: shame on you............................. okey, you're forgiven........................*ler*
frila: varför 17e? jag har ingen aning... han sa bara till mig att det var den 17e januari han var redo att skaffa barn. (han är en ganska lustig man *ler*). Så jag bara accepterade och sa okej. Så då kör vi väl den 17e då. Nu är han ju lite nöjd oxå eftersom han har fått "bestämma"... Han kan ju få tro det iallafall.....
Jag kan ju iallafall säga att jag ska vara mammaledig. Hur länge beror lite på när bebisen kommer och vilken kurs jag ska läsa Men jag hoppas på minst ett år iallafall! Vi kommer inte ha råd att sambon ska vara hemma så vi sparar lite dagar som han kan ta ut sen när jag har fått jobb, eller med nästa bebbe *ler*....