Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Skrutt: Jag gör precis som du; hoppas, men vågar inte tro.

Jag frågade sambon idag om han tänkt på det jag sa igår (att det skulle vara bra med en juni-bebis iom skola å så) och han sa då att han tänkt på saken och att han har en plan. Men han vägrar säga vad den planen är utan att jag får väl reda på det i september nångång. Ja, ni förstår ju säkert vad jag hoppas. Men gud vad ledsen jag blir om det inte är det han menar..... Hur ska jag göra? Nu började ju planeringen för verkstadsstart i sept gå igång på högvarv, men jag vill ju egentligen inte hoppas... Åååååååååååå jag vet inte vad jag ska ta mig till...... HJÄLP! Vill ju verkligen, men vågar jag hoppas???

Okej, invägning imorgon. Jag kan oxå skriva här! Inga problem för mig... Är det på morgonen man bör väga sig eller?

• Fröken85

Lusse: Mmmmm, snacka om att han får min hjärna att bebistänka på högvarv... Men jag måste väl ändå se det som något positivt att han säger så istället för att bara säga; Nej, det blir inget. Så har han ju sagt innan ju!

Å kommer jag kunna vänta till september innan jag får reda på hans "plan". Näe, jag skulle inte tro det. Detta kommer få mig att bli galen.

Men jag tänkte iallafall såhär. Om det nu då kanske, möjligtvis, förhoppningsvis blir start i sept/okt så är det bara 3 menser (stavning?) kvar. Har mens nu, och sen en i juli, aug, sept och sen start. Shit... Hjälp... Men vågar jag hoppas?

• Fröken85

God morgonn syltisar!

Invägning idag då; lika bra att göra en lista, eller?

Fröken85 - startvikt v25: 66,1 - målvikt: 60 - vikt v26: ? - totalt: -?

• Fröken85

Lusse: å fy för att banta.... jag hatar verkligen det å klarar det inte. Men bra för dig om det funkar! Här blir det bara till att leva lite nyttigare och skippp fika och godis, typ!

• Fröken85

Lusse: Ja okej... Tänk vilket mys det blir på lördag.. nykär på nytt igen!

• Fröken85

Hej tjejer!
    Nu ligger jag här hemma i sffan med värsta huvudvärken. Började känna av det lite på jobbet, sedan kom jag hem och städade heeela lägenheten och svabbade golven å allt och sedan small det till ordentligt. Det var länge sedan jag hade såhär ont alltså......

När det gäller namn så har jag fastnat för namn såsom Freja, Saga och Loke! Och sambon är oxå med på dem så det känns bra. Önskar mig en liten Freja i födelsedagspresent....

Syndade idag på första dagen... skäms på mig.... köpte en chokladbiskvi idag när jag fikade med en kompis... Men det får väl vara min ena (av 2) godsaker denna veckan. Nu får jag allt spara mig till midsommar!

• Fröken85

Skrutt: Har precis varit ute och promenerat i 45 minuter nu, så biskvin blir väl inte dödlig. Jag har ju ändå två "gotte" i veckan som jag får unna mig... Blir kanske lite svårt i midsommar, men men....Flört Å du: Mörk choklad är faktiskt nyttigt, å jordgubbar med!
    Jo, visst är Freja sött, I just love it!

Lusse: Vad jobbigt att det är så stressigt, men skönt att du klarade av det ju. Kommer nog bli bättre sen när du kommit in i det ordentligt!

Jag kan nog glömma tjuvstart... Pratade med sambon innan, och hans "plan" stämde inte riktigt överens med mina önskningar...Gråter

• Fröken85

Lusse: Jag frågade honom om inte jag kunde få ta del av hans "plan". Då sa han att jag får vänta till september innan jag får veta. Då sa jag att jag tyckte det var jättejobbigt att han säger så för att jag börjar verkligen hoppas att vi kan börja tidigare. Då sa han att det är inte alls det han pratat om men han vill ändå inte avslöja sin "plan". Men han kunde iallafall lova att det inte var någon start i bebisverkstan han talade om. Så det är januari som är bestämt nu iallafall. Känns lite jobbig även om jag inte vågat tro det så har man ju hoppats... Men men. 7 låååånga månader kvar.

Men han har ju iallafall någon form av plan för en framtida familj så det är väl positivt iallafall!

• Fröken85

Cia: Tack för stödet!

Lusse: Tyvärr så är det ju det man hoppas på, med risk att bli besviken alltså.

Husplanerna ligger lite nere nu. Vi har varken tid eller pengar just nu.

• Fröken85

Lusse: Jag sitter oxå å spanar på vagnar. Å är helt inne på babytravel jogger just nu. Fattar inte att jag inte sett den innan. Kollade på blocket å de är inte alls dyra ju. Ca 1700 för en ett år gammal vagn + ca 600 för liggdel. Verkar himla bra faktiskt!

Å vill vara i din paln istället... med kula och hus!!! hihi

Cia: Sov så gott, gumman min!

Svar på tråden SYLTFISK