Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Cia: Grattis till jobbet.. Förstår att det känns bra.

Lusse: Jag har sett det tidigare på Oprah, å det verkar ju jättebra! Måste självklart se om det funkar sen!!!

• Fröken85

Hej!
    Här blir det oxå mat, spel och lite vin med ett par goda vänner. Inga bebisar dock =(. Det kommer bli jättetrevligt!

Vad gör ni annars ikväll då? Själv ska jag försöka umgås lite med sambon ikväll. Var ett tag sen vi gjorde det!

• Fröken85

Vet ni vad? Jag har köpt en ny bebis-sak. Köte en Lundmyr sovpåse "Pytteliten" på tradera... Den va sååå söt så jag kunde helt enkelt inte motstå. Helt ny var den oxå.. bara tvättad!

• Fröken85

Frila: Näe, så stort är inte förrådet, men några småsaker finns ju. Jag är inte ett dugg skrockfull så jag kan handla hej vilt. Fast jag tror inte jag kommer våga handla när jag väl blivit gravid (om). Då kommer jag nog vänta tills iaf v13 innan jag handlar något igen....

Det skulle nog kännas jobbigare om man köpt något till just den bebisen om något händer. Nu är det ju bara saker för ett eventuellt framtida barn. Inget anknytet till något speciellt barn... Förstår ni hur jag tänker? Blev lite rörigt märkte jag...

• Fröken85

Frila: Okej!!!!

Skrutt: Ja, den var sååå söt....

• Fröken85

Lusse: Jag valde vitamineral kvinna istället. De innehåller mer folsyra. Om du ska ta mitt val så behöver du ta 2 om dagen. Vitamineral är bara en. Så det blev mest en ekonomisk fråga för mig...

Skrutt: Glad midsommar till dig oxå!

Måste berätta för er bara... Jag å sambon låg å myste å pratade innan och självklart så var jag tvungen att prata lite bebis. Jag förklarade för honom att jag var lite orolig för att han bara vill ha barn för min skull. Han förklarade då för mig att om det hade varit helt upp till honom så hade han nog gärna väntat ett tag (läs: ett par år). Men eftersom jag så gärna vill nu så tyckte han att vi lika väl kunde köra på (i januari) eftersom han ändå vet att han vill ha barn och ha dem med mig...

Så, januari är planen, fortfarande. Men det känns ändå som att han är mer medveten nu om hela bebis-grejen... Vet inte riktigt vad jag vill säga med det inlägget. Men det känns bra iallafall...!

• Fröken85

Nu är lilla jag jättetrött... Sov så gott sen mina tjejer! Å glad midsommar till er allihop!

• Fröken85
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m22043160.html Vad säger ni tjejer? Är ni med? *ler*

Jaha, då var hela midsommarhelgen slut, å jobb imorgon igen... Fy, vad tråkigt...

Midsommarafton tillbringade vi med goda vänner och sedan åkte vi till sommarstugan på midsommardagen och kom hem alldeles nyss.

När det gäller vikten den här helgen så kan jag garantera att det blir mycket extra på vågen nu. Men, det blir ju lätt så när det är midsommar. Men imorgon kör jag igång igen. Ny invägning imorgon bitti!

Allt bra annars?
  • Fröken85

Thulan: Jobbigt med massa gravida och småbarnsdiskussioner när man själv bara längtar, men inte har så mycket att bidra med. Hoppas att du hade lite roligt ändå! Å, huset låter ju fantastiskt. 1,5 mil från stan är ju ingenting. Tänk vad fantastiskt det blir med hus sen när knodden tittar ut!!! Jag hade inte tvekat... Du kommer inte ångra dig!

Lusse: Grattis till förlovningen! Hade ni mysigt i midsommar med kompisarna å bebisen?  Pizza blev det här idag oxå! Inte så bra med tanke på att jag vill gå ner, men jag tar nya tag imorgon. Är du med?

Presens: Saved by the bell...*ler*

• Fröken85

Lusse: Å va din sambo är mysig... Han är ju verkligen sugen nu!!!

Det positiva med min sambos inställning är att han verkligen ser det som en självklarhet nu att vi troligtvis har barn om två år och att det är självklart att vi börjar försöka efter nyår! Han skulle dock aldrig säga åt mig att handla något... dit har han inte kommit än... *ler*

Svar på tråden SYLTFISK