Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Lusse: Här är en till som somnade i soffan inatt... ajajaj i nacken....

Okej, då blir det pökpåse för er ett tag då! Välkommen i klubben... Fast är det inte det bästför er att vänta till sept/okt så att om det skulle ta sig direkt så hinner du ju iallafall läsa klart två terminer?

• Fröken85

Lusse: Näe, det är ju inget kul att kanske behöva bryta mitt i en termin sen heller, men man har ju iallafall 2-3 försök på sig att få  sommarlovsbebis. Men sen gör det inte mig något om jag måste bryta i en termin senare, men jag har en ganska tuff termin våren -08 så jag vill ha den avklarad iallafall...

Ja, pökpåse låter väl mysigt.... NOT....

• Fröken85
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-26 12:08:57 följande:
    Ja och jag vill klara av första året iaf så man har grunden klar. Sen ska man ju välja inriktning efter ett år...  Ja vi får hoppas att vi är fertila och har tur så det går snabbt Läste en tråd där en blivande mamma skulle köpa bebisprylar för 32 000:-.....gosh! Jag tycker våra 15 000:- som vi har sparade är mycket!

Läste oxå det... Riktigt så mycket är ju inte min lista på. Men jag ska ju inte heller köpa en spjälsäng för 7000... Hur mycket man lägger på grejer beoro ju helt på hur mycket man vill lägga... Det kan bli hur dyrt eller hur billigt som helst!

Jag är imponerad av er som klara av att dricka naturdiet... Jag skulle aldrig klara det. Men idag stod vågen 65.4. -1kg sen igår.... *ler*

• Fröken85

Yoyna: Tror bara det var ren tur... *ler*... Man kan ju egentlin inte väga sig från dag till dag. Men jag försöker bara att äta frukost och lagad middag och lite mellanmål. Bra är två "gotte" i veckan; tex fika eller godis. Och gå minst en timme om dagen. Det är något som jag vet att jag klarar av att hålla. Några superdieter funkar inte för mig...

• Fröken85

yoyna: Ja, det peppar mig iallafall!!!

• Fröken85

Skrutt: Idag har man sådana dagar när dieten inte funkar alls! Bara att ta nya tag imorgon! *Skickar lite pepp*
    Golf är förresten väldigt rymlig... Min mamma har en sådan och jag hade lätt skaffat en om det inte vore så att jag msåte få plats med 2 hundar + vagn... Det går lixom inte. 2 hundar går bra förresten, om man inte har bur till dom dvs.

Förresten, tråkigt med elessario...

Frila: Här regnar det ch ruskar oxå... Har öst ner heeela dagen! Så tråkigt! Och när jag är ledig oxå.. typiskt...

Vad bra att ni fick nya högtalare!!!

Lusse: Audi kostar skjortan i försäkring, bara så du vet!!! De andra vet jag inte hur det är med...

• Fröken85

Lusse: När vi kollade var iaf audi betydligt dyrare än tex v70. Tror det handlade 2-3 tusen mer per år för en audi....

• Fröken85

Lusse: Det vet jag faktiskt inte... Du kan ju testa att ta regnummer på några bilar du hittar och ringa till ett försäkringsbolag och kolla vad försäkringen ungefär skulle ligag på....

• Fröken85

Yoyna: Javisst hänger vi ihop, i vått och torrt och oavsett när verkstan startar... Krya på dig tjejen!!!

Elessario: Welcome back, girl!!!

Skrutt: Vad bra att vågen gav positivt besked... På måndag är det fram med listan igen! Jag fick positivt idag med. 65.0 (65.4 igår). Hoppas på under 65 tills imorgon. Men jag har skött mig idag oxå. 3 dagar utan socker nu så nu börjar suget helt försvinna! SKÖNT!!!

Cia: Hej igen! Du har varit saknad!!! Åååå jönköping, fin stad det! *ler*

• Fröken85
    Cia: Jasså, svärisarna bor i Bankeryd. Vad roligt, då kan du ju komma å hälsa på mig med bebis sen nån gång när ni är här och hälsar på. Vi kan ju ta en fika på stan!? För att inte hoppas: Ta ett test... Då blir man hur deppig som helst, men man slipper hoppas iallafall!
Svar på tråden SYLTFISK