SYLTFISK
Cia: Jodå, jag bor här. Inte i Bankeryd dock, men det är ju inte särklit långt ifrån ju. Hoppas vi kan ses snart då, med varsin liten i vagnen...*ler*
Cia: Jodå, jag bor här. Inte i Bankeryd dock, men det är ju inte särklit långt ifrån ju. Hoppas vi kan ses snart då, med varsin liten i vagnen...*ler*
Cia: Ja, du får hoppas på det... En mars-bebis hade ju varit perfekt!!!
cia: absolut...!
cia: ja vi får väl se.....*ler*
cia: Vi får väl vänta å se... *ler*
Cia: Du kan ju torka ur köksskåpen och lådorna, eller rensa garderoben?! Detta brukar alltid behövas göras!!!
Lusse: Inget jag ens vågar diskutera med sambon i nuläget. Det får vi ta när vi väl börjar försöka!!!
Skrutt: Man tackar!!! Jo, det börjar kännas otroligt bra. Jag har nog aldrig varit såhär motiverad att gå ner... Jag hoppas verkligen att det håller i sig och att jag sen kan hålla vikten. Men visst, kommer jag ner till 60 och känner att jag vill gå ner mer, så fortsätter jag väl. Tyvärr så kommer det väl inte gå såhär "lätt" de sista kilona ner mot de 60.... Men 60 är målet, och det SKA jag nå!!!
Hur har det gått själv idag?
Skrutt: Jodå, bebis är ju allra bästa motivationen!!! Va kul att det gått bra för dig oxå! Ska försöka att verkligen hålla mig från allt det goda som erbjuds på helgen. Har ju mina 2 doser av gott som jag får ta. Tyvärr är det ibland lättare att avstå helt än att bara ta något litet.... Hoppas man blir glad på måndag morgon!!!
Va skönt att du hittat någon att skriva med! Förstår att du ville det! Vad blir du när du blir klar sen?