Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Presens: Å vad roligt.. Då är det ju inte alls långt innan ni sätter igång oxå! Då är vi många som kör igång direkt efter nyår då! Men stackars svärmor, då får hon ju inte göra den semestern...*ler*. Men hon kanske gladeligen tar ett barnbarn istället? 'hihi*

• Fröken85

Presens: Jobba på!!!!

Nu är det dags för mig att gå å lägga mig. Ska försöka komme upp ganska vettigt imorgon så jag hinner ta en långpromenad innan jobbet. Börjar iofs vid 11, men med min dygnsrytm så kan det bli svårt...*ler*

Godnatt tjejer!

• Fröken85

Lusse: Fy vad mycket pengar. Gäller att tänka över det ordentligt då! Vilken söt liten body... bara å handla lite till nu då... Det är ju så svårt att låta bli!

Yoyna: Då får vi snällt vänta på dig tills du flyttar hem igen! Du kanske vill visa lite bilder på det nya fina badrummet sen?

Min invägning idag kändes oxå skit... Lyckades gå ner lite i veckan, men gick upp allt och lite till över midsommar. Så ny vikt 66.4.. Ska leta reda på listan...

• Fröken85
    VIKT-LISTAN

Fröken85 - startvikt v25: 66,1 - målvikt: 60 - vikt v26: 66.4 - totalt: +0.3
    Skrutt83 - startvikt v25: 57.4 - målvikt: 52 - vikt v26: ? - totalt: -?
  • Fröken85

Skrutt: Om du går in på den bilden som du har lagt upp och väljer ändra.. så kan du välja vilka personer som just den bilden ska vara synlig för! Testa!!!

• Fröken85

Lusse: Jag förstår att du tvekar... det är ju så himla mycket pengar!
    Ojdå... men synda lite är ju inte så farligt. Jag har verkligen skärpt till mig efter helgen och morgonens viktchock. Bara frukost, kaffe och middag idag. Blir en banan nu ikväll oxå!

• Fröken85

skrutt: då vet jag faktiskt inte.... sorry

• Fröken85

Skrutt: Oj, vad kul att se dig på bild!

• Fröken85

Lusse: Va fina ni va tillsammans på korten!

Skrutt: Här blir det oxå fl och tv. Är jättetrött idag!

• Fröken85

God natt skrutt!

Nu blir det sängen för mig oxå!!! Natti natti!!!

Svar på tråden SYLTFISK