Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

När det gäller att byta stil, så tror jag och hoppas jag att man kommer ha ungefär samma stil. Däremot finns det ju inte lika mkt mammakläder som vanliga att välja på så man kommer kanske få ändra lite på sin stil under graviditeten. Jag vill dock vara en "trendig" mamma sen som faktiskt klär mig i snygga kläder, vill ju att sambon ska slippa se en lulla runt i mjukisar jämt, även om det är skönt, hihi!

Susannapanna: Inte kul m tågstopp, vad härligt att vara nyklippt. Ska också ta mig till frissan nån dag när jag har lite mer dineros.

Cia: Hehe, vad glad sambon måste blivit :)

Lusse: Tack, ja jag hoppas det! Hoppas att det går bra att besiktiga bilen, mysigt att umgås lite med mamma också. Hoppas ni får trevligt!

Idag väntar lite jobb, sol, gos med hästar och tvätt. Ev. lite städning också. Skulle vilja hinna köpa ny bikini men vi får se hur det blir med det! Sambon är hos släkt på gotland över helgen så det blir jobb och mkt FL i helgen för min del!

• Skrutt 83

Hej Syltisar! Värst vad lugnt det varit i tråden, vart har ni tagit vägen? Ni har inte fått solsting va? ;) Själv är jag alldeles solo, ingen sambo hemma och värsta bebissuget... Vad gör man då om inte hänger på FL?! Hoppas allt är bra med er!

Susannapanna: Låter som en riktigt bra idé! Jag hänger med på den pakten!

• Skrutt 83

Lusse: Vad tråkigt att besiktningen inte gick bra, hoppas du snart får ordning på bilen!

• Skrutt 83

Lusse: Härligt med första doppet! Jag är en badkruka så det dröjer nog lite till innan det blir bad för min del.

Cia: Vad kul att golfen gick så bra, skönt med ledig helg!

• Skrutt 83

Ska ta och hoppa i säng nu, börjar ganska tidigt imorgon! Sovgott tjejer! Kram på er!

• Skrutt 83

Hej Syltisar!

Hur står det till med er denna enormt varma juni-dag? Själv har jag stått i en affär med lagom airkondition hela dagen men höll på att svimma när jag kom ut.. Phu! Verkar som värmen tagit kol på de flesta syltfiskar, här var det väldigt lugnt! Fick lite hispan idag läste att det varit uppblåst på nyheterna om att p-pillret Yasmin som jag äter ska ge ökad risk för blodpropp jämfört med andra piller.. Läste på aftonbladet sen att det är i danmark och inte hör som man varnat men ändå! Ännu en bra anledning till att sluta snart! Längtar så mkt! Idag är bebislängtan på topp (som vanligt) såg en som gick omkring med en jungle lime city cross, vill ha!! =D

Vad har ni planerat för kvällen? Själv ska jag på middag med jobbet på Friday´s de har världens godaste fajitas, mums!!

• Skrutt 83

Susannapanna: Tråkigt att sambon åkt, min har också åkt bort till släkt på studentfirande men blir bara borta över helgen. Bra tips på vad man kan göra: Sola, bada, träffa vänner, läsa en bra bok, eller så kan du ju självklart hänga på FL! =D

Frila: Ja visst har det varit dött i tråden, som sagt ingen bra kombination. Får hoppas på mer rörelse i tråden snart igen!

Hörrni, tänk nu har vi snart skrivit i syltfisk-tråden i 2 mån och det var 4 mån sen vi började skriva i 2008-tråden, det har ju gått rätt snabbt ändå! Om lika lång tid är det redan oktober och mkt närmre verkstads start! Längtar som en galning! Jag hoppas verkligen min sambo vill tjuvstarta i höst, hela kroppen skriker efter bebis!

• Skrutt 83

Låter härligt Thulan! Jag har jobbat, suck! Men nu ska jag iväg på middag med jobbet ska bli kul! Några roliga planer för kvällen?

• Skrutt 83

Hej tjejer! Hur står det till? Skönt med lite lägre temperatur idag tycker jag! Vad har ni hittat på idag då? Själv har jag jobbat och varit i stallet!

Lusse: Grattis till jobbet! Vad skönt att det även gällde för hösten, aldrig fel med lite extra pengar! Tråkigt att inte bilen gick igenom =(

Cia: Jag tror killarna är experter på att få en att hoppas, försöker också att inte hoppas på verkstadsstart redan i höst men det är ju inte lätt när man längtar SÅ mkt! Härligt med sommarbröllop, det kommer jag också vilja ha!

Har tittat runt lite på bilar, lite sugen på en Toyota avensis kombi eller en Toyota Rav4, hört ganska mkt neg om Volvo på sistone.. Nån som vet nå bra om dessa 2?

• Skrutt 83

Fi: Vad kul att din man fått jobb i Uppsala! Inte så långt kvar tills du får flytta hem till Sverige, måste kännas bra att vara nära familj och vänner när bebben kommer sen!

Lusse: Vad gulligt av din sambo att säga så! Önskar min sambo längtade lika mkt som mig!

Cia: Ja Thailand är ju inte heller helt fel, jobbigt det där när man känner för både och...

Svar på tråden SYLTFISK