Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Jag e här! Har väntat på någon hela em/kvällen ju!

• Fröken85

Lusse: Tittar oxå på den filmen. Det finns ju verkligen inget kul att titta på på torsdagar ju... Sambon är bortrest i helgen så jag är ensam hemma nu och har precis städat hela lägenheten *stolt*. Tänkte att jag skulle göra mig en kopp te och en macka snart. Jag jobbar natt imorgon så det är ju bara bra om jag kan sova länge imorgon...

Såg ni det om att de nya färgerna på EL är på gång. Hittade en tråd om det här igår! Nu är både jag å sambon på det klara om att vi vill ha en cerox som förstavagn! Tråkigt att den inte finns i Strike...

Cia: Jag säger bara en sak; Jag hatar "sen"... Det finns inget värre uttryck! Jag gullade med kompisens 7 månaders häromdagen... Jag bara längtar!!

• Fröken85

Lusse: Näe, jag blir förbannad oxå. Men som de verkar ha det nu så tror jag det är bättre för hunden att flytta. Däremot är det fel av dem att ha låtit det gå så långt. Man kan inte priritera bort djuren. De är familj oxå!

• Fröken85

Cia: Näe, man smälter... I know.... men "sen" är det vi!!!

• Fröken85

Lusse: Jo det sägs ju att den är tung, men eftersom vi kommer gå mycket på grusväg å stig så känns det viktigare att den är stadig ch hållbar än att den är lätt. Att köra den på asfalt kan ju lixom inte vara särskilt svårt... Sen får man väl köpa en smidigare vagn sen då...!

• Fröken85

Cia: Jag tycker inte du ska bry dig så mycket om jobbet... Ta det som det kommer. Så fort sambon din är redo så kör på å så får jobbet bli som det bli tycker jag!

Lusse: Ena minuten känner jag att "oktober är ju snart" medan det nästa sekund känns som en evighet dit. Men det är lixm 3 månader, vi hinner inte ens satrta en syltfisk III innan det är dags...

Satt å surfade runt å kollade babyskydd. Innan var jag helt innepå att köpa det billigaste på silvan, men nu har jag ångrat mig... Men frågan är ju om man kan behålla det till ev. syskon sen. Hörde något om två år ungefär.... Man kanske ska hyra istället, men vågar man de? Ännu fler frågor som cirklar runt i huvudet....

• Fröken85

Lusse: Näe, ja vet inte vad hans överraskning är (eller om det ens blir någon nu ;) ). Men vi pratade en kväll å på något sätt så frågade jag om han längtar nu och om inte jag kunde få reda på hans plan. Han sa nae längtar gör jag inte än men han vill börja verkstan för han tror han kommer börja längta när det blir verkligt. Då sa jag bara, då sätter vi igång i januari då.
    Jaaa sa han.
    Då sa jag; Eller oktober kanske?
    Han; Mmmm, vi kan väl säga så då. BLir du glad då?
    Jag blev självklart överlycklig.
    SÅ på den vägen är det och nu är det bara självklart att vi kör i oktober (förhoppningsvis sept om jag har ÄL sent den månaden).

Jo, det kanske blir så att vi hyr oxå. Blir mer och mer övertygad ju mer man läser...

• Fröken85
    enlitenbitkaka skrev 2007-07-06 00:19:22 följande:
    Perfekt för sådana som jag som inte e sååå haj på att sy: www.blocket.se/vi/12389500.htm
    Men det var väl billigt?! Jag har ju ingen aning om vad det kostar egentligen men jag tyckte det var jättebilligt!
  • Fröken85

Vi kör med kondom nu. Varken jag eller sambon gillar det men det får vara så nu. För NU vill vi inte blir gravida. Men i oktober vill vi å då ryker gummit!

Jo, han har verkligen mjuknat och blivit sådär mysig... Han klappar mig gärna på magen å håller om mig. Jag tror att det här beslutet har gett en liten nytändning nu, vi har det så himla bra! Jag satt innan å tänkte bara på hur otroligt lycklig jag är just nu, å det är inte ofta man känner så! Sambon (och jag) tror inte heller han kommer fatta förrän han sitter där med pyret i famnen. Men ändå så knns det lite tråkigt att han inte kommer vara lika förväntansful som jag, men det får jag ta. Om jag ska vänta på det så kommer det nog aldrig bli några barn här...

Ja det är ju det mn är lite orolig för, att de är slitna å så... Men vi får väl se vad vi känner för sen. Köper man ett av lite finare kvalitet så kommer man ju kunna ha det till fler barn!

Svar på tråden SYLTFISK