SYLTFISK
Julia är ganska fint också! Du har jättefina namnförslag! Är du och sambon överens? Jag har svårt att hitta fina killnamn.. Sen ska jag och sambon enas också, inte lätt =D
Julia är ganska fint också! Du har jättefina namnförslag! Är du och sambon överens? Jag har svårt att hitta fina killnamn.. Sen ska jag och sambon enas också, inte lätt =D
Nää nu ska jag på med joggingskorna och ta mig en liten runda. Tittar in lite senare! See ya!
Hej girls!
Var lite segt att springa idag, kändes som bly i benen. Somnade i 1 ½ h på soffan när jag hade duschat..
Lusse: Ja Noah är lite annorlunda, har gillat det ett tag men som sagt man ska ju vara ense också.. Sambon gillar inte alls Liam, säger att det är nutidens ronny, conny och sonny... han är som han är.. *ler* Nää jag tycker inte heller att vår generations namn är så roliga.
Cia: Bäst för magen är att köra kondition (fettförbränning) och situps. Core är ett perfekt pass att köra för magen och kroppen iallmänhet, det är bra för att "thighta" till kroppen samt att man får bra hållning.
Tränar också på SATS och trivs toppen! Det enda är att jag är dålig på att utnyttja det på sommaren tyvärr, blir mest löpning då!
Cia: Hehe då får vi hålla tummarna för att den håller sig borta =D
Cia: nää det kanske är tur =D
Fröken: Stackare, inte kul att ha så himla ont i huvudet. Vad duktig du är som har storstädat, skulle jag också behövt göra. Ähh det är väl ingen fara med en liten beskvi, som du säger så får du se det som att du får unna dig något gott lite då och då! Själv ska jag och sambon äta jordgubbar doppade i 70 % chocklad! Mums! Inte så himla nyttigt men inte så farligt heller. Jättefina namn, Freja är supergulligt. Min kompis fick en liten Loke i torsdags =D
Cia: Tror det är ganska vanligt hos killar, att de är oroliga inför omställningen.. Det är vi också men det är nog på ett annat sätt. Pratat mer om hösten?
Cia: Det är nog en bra taktik, försöker göra detsamma. Så himla svårt bara när man längtar så.. Vill ju så gärna höra att det finns en chans i höst..
Cia: Hehe ja det är tur att ni finns, annars hade nog sambon lämnat mig för längesen..
Cia: Ja "tänkt om" är ett härligt ord! =D
Cia: En tråd för dig: www.familjeliv.se/Forum-1-3/m21905676.html