Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Thulan: Hehe ja en beslutsam karl vore inte helt fel! *ler* Ja vart har de tagit vägen? Presens skrev ett tag efter resan men sen försvann hon igen. Yoyna och Susannapanna ser man inte heller av så mkt..

Fröken: Skönt med ett lite lugnare pass imorgon.

Är det bara vi här i Sthlm som haft ett riktigt skitväder idag?

• Skrutt 83

Thulan: Jag har också tappat 08 tråden lite, är bara inne och kikar ibland. Fatta att vi redan skrivit i 2 mån i syltfisktråden! Tiden går rätt snabbt ändå. Jag hoppas verkligen på tjuvstart men det kommer säkert inte bli så.. Mitt minne sviker mig lite ibland, varför var det ni ville vänta?

• Skrutt 83

Lusse: Åhh vad kul!! Vad häftigt! Inte långt kvar nu då, snacka om vändning! Är så glad för din skull. Kanske blir en sommarbebis 08 för er! Spännande att se hur kroppen reagerar på att sluta med pillren. Jag hoppas att min sambo också tar sitt förnuft till fånga och också ratar gummit och släpper soldaterna lösa i september!

Vad go han är som går och handlar gott åt dig. Vi har ätit pizza och ligger på soffan och äter godis och ser på 24 *fy på oss* men så gott. Får ta tag i dieten igen imorgon.

Nää 08-tråden är sig verkligen inte lik längre, detta är tråden som gäller! Så glad att jag har hittat er tjejer!

• Skrutt 83

Yoyna: Hej igen, kul att du är tillbaka och peppad igen! Du har varit saknad i tråden! Ja, jag skulle nog också föredra att bli klippt framför att spricka.

Lusse: Hehe nää att köra m gummi är faktiskt lite som att käka kola med papper på =D Något man helst skulle slippa =D Här blir det också hårdbantning och hårdträning. Vi kan väl peppa varandra? Jag vill också i toppform, dels för att jag ska springa midnattsloppet och för att jag vill vara i toppform inför verkstaden. Tänk att vi kanske är i verkstaden om 3-4 mån. *wow, vad stort det känns* Jag ska inte hoppas för mkt bara, men så svårt att låta bli!

• Skrutt 83

Cia: Nää det blir ju inte det. Tror det har med alla hormoner att göra och sen att man blir så otroligt påmind just då.

• Skrutt 83

Lusse: Ja det är verkligen coolt att det är så lite tid kvar. Din kropp kommer nog bli överlycklig över att slippa alla hormoner! =D Man lär ju känna sig lite konstig under "avgiftningen" =) Jepp, låter toppen med avrapportering. Jag väger mig varje måndag morgon så då kan jag uppge viktnedgång *förhoppningsvis*.

• Skrutt 83

Lusse: Det låter toppen! Jag ska väga in mig imorgon och ge dig min startvikt (blir nog inte så kul med tanke på helgens synder =D) Tar mitt sista piller den 19 augusti så nio veckor kvar idag *lägtar*. Jag är också jättenervös att kroppen inte ska komma igång, men jag hoppas verkligen det. Det är ju jättebra att du slutar redan nu då har ju kroppen lite extra tid på sig innan ni ska börja på allvar.

• Skrutt 83

Fröken: Klart du ska vara med och viktpeppa! Jepp imorgon kör vi invägning så kan vi inboxa startvikt, eller skriva här. Vad föredrar ni? För att få en liten juni bebbe så ska man börja i slutet av septemer, början av oktober.

Jag hoppas ju också på en tjuvstart däromkring, men vågar inte hoppas egentligen.. Så jobbigt att längta så det gör ont, men januari är ju inte långt bort, du kommer snart ha ditt +!

• Skrutt 83

Hörrni jag behöver ert råd. När jag slutar med pillren, om sambon får för sig att han vill satsa då, tror ni att det då är farligt att bli gravid direkt efter avslut? Jag har ju läst att vissa säger att missfallsrisken är högre om man blir gravid direkt efter stopp medan vissa säger att det inte är så. Blir så kluven, om sambon vill så vill jag ju inte avstå, känns ju som att man inte borde bli gravid om inte kroppen är redo, eller?

Vad ska jag göra? Undvika oskyddat sex första månaden även om sambon är redo eller bara köra på?

Svar på tråden SYLTFISK