Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Hihi! Finns ganska många sådana trådar, jag startade nån för ett tag sen när vi pratade om avbrutet jag och sambon så visst finns chansen! =D Du plågar inte oss, det är ju det vi finns här för! =D

• Skrutt 83

Cia: Ja det är nog väldigt lätt att bli skenis. Kommer vara samma visa för mig sen i höst! =D Vet man att chansen finns, även om den är liten, är det klart att man hoppas!

• Skrutt 83

Cia: Vad bra! Ja då borde ju chansen vara större denna månad! Jag håller verkligen tummarna! Ska umgås lite med sambon nu! Ha en bra kväll! Kram kram

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Hur står det till med er denna morgon?

Lusse: Ojj, verkar vara ett stressigt jobb, skönt att allt gick bra! Ledig idag?

Fröken: Vad tråkigt att det inte verkar bli någon tjuvstart förstår att du är besviken, men som Lusse sa: ge inte upp hoppet, kanske är det en överraskning. Fattar inte varför de ska vara så kryptiska killar, de ger en hopp för att sen ta tillbaka det lika snabbt. Inte rättvist!

Yoyna: Tänkte faktiskt också unna mig ngt gott på midsommar, man måste ju få leva lite också! =D Klart du ska hänga på! Bra att du inte väger dig så ofta, önskar jag också gjorde det.. Själv väger jag mig MINST 2 ggr om dagen..

Frila: Åhh vännen vad jobbigt att du känner sig så deppig, dumma mens! Det är så jobbigt de dagar man känner sig så, känns som om hela världen är emot en. Ojj 10 kg på en sommar, vad duktigt!! Det är svårt det här med vikt, även om jag känner att jag vill gå ned i vikt så känner jag ibland att man lever ju faktiskt bara en gång, det måste ju vara kul och leva också inte att man bara ska tänka på vad man äter hela tiden. Huvudsakligen är väl ändå att man mår bra! Hoppas du känner dig bättre idag!

Thulan: Det är verkligen jobbigt när alla runt omkring en får barn, speciellt de som man vet inte längtat ens hälften så länge som en själv.

• Skrutt 83

Känner mig ledsen och orolig idag.. Vår stackars vovve är sjuk. Hon har fått livmoderinflamation och ska opereras idag kl 15. De sa att det var tur att mamma upptäkt det tidigt för då skulle operationen bli mkt lättare, men det känns ändå olustigt. Hon är ju 9 år i år så det känns inte så kul att hon ska behöva genomgå en narkos men jag hoppas av hela mitt hjärta att hon blir helt återställd och är på benen snart igen!

Igår kväll låg sambon och jag och pratade namn, vi verkar ganska överrens om tjejnamn iallafall =D Förstår mig verkligen inte på honnom, han pratar massa om bebisar och om hur kul det ska bli att se kompisens lilla kille och kusinens lilla som kommer om ca 1 mån, men han hintar ingenting alls om start.. Jag vill så det värker!! Hoppas verkligen att han är redo i höst eller senast i årsskiftet för april/maj känns som ett sekel bort!

• Skrutt 83

Fröken: Tack, det värmer! Ja jag hörde att 3 av 4 tikar får det.. De sa på djursjukhuset att det är en rutin operation så förhoppningsvis går allt bra! Hon får inte komma hem förrens på torsdag, kommer bli tomt därhemma och lilla vovven kommer nog undra vart hon tagit vägen..

Vad duktig du varit idag, fått en massa gjort. Önskar jag kunde säga det samma men är så seg idag.. Nää jordgubbar med mjölk är jättenyttigt!

Vad har du för planer för dagen/kvällen? Vad ska ni hitta på i midsommar? Tittade in i gamla 08-tråden, den första vi skrev i, den hade du startat 26 februari, vi har alltså redan skrivit i 4 mån, tänk om lika lång tid är vi MKT närmre bebis! =D

• Skrutt 83

Fröken: Hehe jo verkligen! Ja vagnen är jättefin! Ja tiden går ju ganska fort ändå. Spännande att få reda på vad sambons plan är, jag tror nog det är en tidigare start ändå! Oktober kommer vara här i ett nafs =D

Lusse: Tack, vad gulliga ni är! Ja jag hoppas verkligen det, stackars mamma ringde och var alldeles knäckt när hon hade lämnat henne.. Vad kul med barnvagnsprovkörning och att sambon var engagerad! Du behöver nog inte ens vänta på årsskiftet, det kommer bli start i sept/oktober för er =D ! Hur mår kroppen utan piller då? Fast det är kanske först nästa vecka det kommer kännad verkligt?

• Skrutt 83

Lusse: Vad häftigt! Tänk om 3-4 mån kanske du sitter med ett + på stickan, COOLT! Din sambo har verkligen tinat på sista tiden! Jag hoppas verkligen att A är redo då så jag kan hänga på i jakten på ett +! Känns som det finns en liten gnista hopp iallafall! Vette sjutton om jag skulle lyckas få in A i en bebisaffär än.. Ja kan tänka mig att de kommer engagera sig i sånt som berör bebisen så som vagn och bilbarnstol mm men mammakläder lär inte intressera, A hatar att vara med när jag handlar =D

• Skrutt 83

Lusse: Haha en svans! Vilken bra beskrivning!! Ja det är verkligen så det är. Han ser extremt uttråkad och lidande ut samtidigt som han ger ifrån sig en massa läten iform av suckande!

Ska ta den där disskussionen med A ikväll, han vill ju ha barn med mig, han vill ha det inom det närmsta året och han vet hur mycket jag längtar. Dessutom får man räkna med att det faktiskt tar tid innan man blir gravid.. Räknar man med ett halvår som är normalt, så är vi ju i maj då han ändå ville börja! Dessa argument kan han väl inte motstå? =D

Svar på tråden SYLTFISK